spmunk

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eindelijk van abo af, 2 maanden later geld afgeschreven

2 jaar geleden hebben mijn vrouw en ik allebei gekozen om te switchen naar een Vodafone abo via een Vodafone winkel. Eenmaal thuis bleek dat we nauwelijks bereikbaar waren en hiermee terug gegaan naar Vodafone. De verkoper gaf toe dat hij wist dat we in een slecht gebied wonen. Maar van het contract kwamen we absoluut niet af.
Zelfs niet nadat we zijn gebeld door een medwerkster die had beloofd dat ze ons zou afsluiten.
Na een jaar verliep mijn abo gelukkig, maar mijn vrouw zat er tot augustus dit jaar aan vast.
Nu ineens werd er na 2 maanden een bedrag van haar rekening afgeschreven.

Voor de specificatie van dit bedrag moet je inloggen, maar als je geen klant meer bent kun je niet inloggen.
Dus telefonisch geprobeerd en eindelijk doorgekomen, bleek ik niet in het goede menu te zitten en werd weer doorgeschakeld. Na 35 minuten x e.0,80 de moed opgegeven en nu nog steeds mijn vraag waarom er zomaar geld word afgeschreven zonder mededeling of specificatie.

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aii dat is natuurlijk niet zomaar de bedoeling geweest !
Dit kunnen we lastig voor je nakijken via het forum omdat er interne informatie nodig is die niet via het forum gedeeld kan worden, alleen de klantenservice kan je hiermee verder helpen.

Mocht je nog vragen hebben die openbaar kunnen worden beantwoord laat het ons zeker dan weten, voor nu alvast en fijne avond verder.
spmunk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat je hier geen informatie kan geven over de gang van zaken bij Vodafone,
want deze site vertegenwoordigt wel dit bedrijf.

De klantenservice helpt mij niet, want blijkbaar moet ik dan weer zo lang wachten (als er al opgenomen word, er is namelijk geen vermelding van het aantal wachtenden in de rij; dit zegt ECHT iets over de mentaliteit bij Vodafone).
Doordat ik een antwoord wil heb ik vandaag al e.24,- aan kosten gemaakt zonder dat ik hier iets mee opgeschoten ben.

Het is niet normaal dat er zo ontzettend veel klachten over Vodafone op internet te vinden zijn zonder dat er inhoudelijk op ook maar 1 reactie word ingegaan. Alle zichzelf respecterende bedrijven geven netjes antwoord of bellen klanten terug, maar bij Vodafone word je letterlijk jaren aan het lijntje gehouden.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ik snap dat je baalt dat je hier niet verder kan worden geholpen met je vraag :(.
Het forum is bedoeld voor Tips & Tricks door de community voor de community, lastig om hier dan klantenservice erbij toe te voegen en het forum is ook te openbaar.

Klopt, je hoort bij vele lijnen hoeveel de gemiddelde wachttijd is maar ik kan snappen dat je het fijner vindt de hoeveelheid wachtende voor je te weten. Misschien leuk idee voor de toekomst :).
Dat je €24 aan kosten hebt gemaakt is niet en pretje mocht je via de mail contact willen nemen kan dat via, https://www.vodafone.nl/e-mail/ (houdt er dan rekening mee dat en reatcie via de mail langer kan duren dan aan de telefoon).
Anonymous
Niet van toepassing
Als je inlogt bij my Vodafone kun je zien wat het is. Tevens zou je hier een wachtwoord reset kunnen uitvoeren zodat je er alsnog inkomt.
Houd er rekening mee dat de laatste gebruikerskosten (als je die buiten de bundel gemaakt hebt) een maand later in rekening worden gebracht. Ook tevens de kosten om het abonnement eerder te beëindigen mocht je het contract eerder hebben opgezegd.
spmunk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven, ik geef hierboven aan dat ik niet kan inloggen omdat ik dus geen klant meer ben.
Ik heb inmiddels e.32,- gespendeert aan belkosten terwijl ik niemand heb gesproken die mij kan helpen.
Dus mijn specificatie is op geen enekele manier in te zien.
Mijn abo is niet eerder opgezegd, dat wilde niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic