Creative21

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eigenlijk geen 3G verbinding in Wijk bij Duurstede

Beste lezer,
 
Sinds een week heb ik een abonnement bij Vodafone en moet zeggen dat ik nu al me bedenkingen krijg.
In mijn woonplaats Wijk bij Duurstede heb ik eigenlijk geen tot zeer zelde slechte 3G verbinding heb.
Wat ik niet begrijp is dat er meerdere zendmasten staan in Wijk bij Duurstede en omg. maar dat geen van die zendmasten 3G signaal van Vodafone uitzenden.
Is er niet een mogelijk om daar een antenne van Vodafone bij te hangen, of het signaal op een zendmast die verder weg staat te verhogen?
Gemeten op oa. de volgende postcodes : 3961CX, 3962ER en 3962JJ
Dat ik in huis geen 3G verbinding heb is geen ramp, hij schakeld om naar 2G en heb me telefoon op WiFi maar buiten is het niet te doen op 2G.
Ik kom van KPN af en daar had ik eigenlijk altijd 3G verbinding.
 
Word er op korte termijn iets gedaan aan het 3G signaal in Wijk bij Duurstede eo?
Is er anders een mogelijkheid tot contract ontbinding, anders zit ik 2 jaar vast een duur abonnement waar ik nauwelijks gebruik van kan maken.
 
Ik hoor graag van u.
 
Groeten Creative21
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Creative21,

Wat vervelend dat je slechte netwerkdekking ervaart in Wijk bij Duurstede.
Ik heb even gekeken naar de postcodes die je hebt doorgegeven. Het 3G netwerk is daar inderdaad niet optimaal.
Er staat een mast gepland, maar wanneer deze er echt komt is nog niet bekend. Dat kan nog even duren.
Ik raad je aan om even contact op te nemen met de Vodafone klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Je kunt ons bereiken via bellen naar 1201, My Vodafone, Facebook of Twitter.


Bekijk in context

3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Creative21,

Wat vervelend dat je slechte netwerkdekking ervaart in Wijk bij Duurstede.
Ik heb even gekeken naar de postcodes die je hebt doorgegeven. Het 3G netwerk is daar inderdaad niet optimaal.
Er staat een mast gepland, maar wanneer deze er echt komt is nog niet bekend. Dat kan nog even duren.
Ik raad je aan om even contact op te nemen met de Vodafone klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Je kunt ons bereiken via bellen naar 1201, My Vodafone, Facebook of Twitter.


Creative21
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een hoop telefoontjes met de klantenservices uiteindelijk tot een oplossing gekomen.
Heb de telefoon terug kunnen sturen en contract kunnen beeindigen omdat ik het abonnement pas een week had.
Wel slecht op de hoogte gehouden en er word slecht gecommuniceerd, lijkt ook of er niks in een centraal helpdesk pakket word genoteerd.
Gelukkig is nu alles opgelost en ben ik weg bij Vodafone.
Inmiddels een abonnement bij een andere provider die uitstekende dekking heeft in Wijk bij Duurstede en omg.
OKDesign

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sinds vandaag Vodafone klant. iPhone geeft binnen in huis 5 streepjes 3G. Maximale download snelheid 50kB per seconde. Morgen toch maar weer terug naar T-mobile
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic