VanSoest

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eeuwig gezeik met Vodafone.

Hallo,

24 juni geprobeert mijn abbonement te verlengen (en opwaarderen van 5 naar 7 GB) met de ''New phone every year'' regeling. Met de nadruk op geprobeert want een abbonement verlengen schijnt nogal lastig te zijn bij dit bedrijf! In de vodafone winkel alles geregeld, contractje opgesteld etc. en verstuurd waarna er werkelijk helemaal niks mee is gebeurt. Nadat ik ongeveer 2 weken later hier lucht van kreeg (omdat ik ineens een bericht kreeg dat ik door 100% van mijn bundel heen zat, is geen drama want beperkt internet stond toch ingeschakeld waardoor je niet over je bundel heen giert) maar eens naar de klantenservice gebelt (die overigens maar twee verschillende antwoorden klaar heeft liggen namelijk: 1.ga naar de winkel die een half uur rijden verderop ligt 2.kan niks voor u doen, doe de volgende keer blablabla). Ik heb dus maar gekozen voor optie 1 namelijk mijn vrije middag maar besteden aan de vodafone winkel. Hier alles weer overnieuw verstruud met nieuwe kopie van mijn ID kaart en alles met het bericht ''binnen ongeveer 2 dagen moet het rechtgetrokken zijn''.

Toen waren we weer een week later en besloot ik de vodafone klantenservice maar weer eens op te bellen met het heugelijke nieuws dat ze hun beloftens weer eens niet na gekomen waren! Na een lang gesprek uiteraard maar weer gekozen voor optie 1, namelijk naar de winkel gaan. Maar opeens was het allemaal geregeld! niet eens meer nodig om nog een keer naar de winkel te rijden.

Zo kon ik nog een paar dagen genieten van al het internet wat ik nog over had dus! Lekker lopen internetten en alle mogelijke filmpjes op facebook aangeklikt die ik maar kon vinden want ik had toch genoeg! Gisteren dus lekker het laatste beetje van mijn internet opgemaakt waarna ik die 100% sms weer kreeg. Laat het me vandaag in het bijzonder opvallen hoe snel mijn internet nog is en vervolgens op de ''mijn vodafone'' app ontdekken dat ze met de wijzigingen in mijn abbonement ook maar gelijk de ''beperkt internet'' optie hebben uitgeschakeld waardoor je vervolgens onverwacht weer 50 euro over je abbonement heen zit. Na weer een gezellig telefoongesprekje met de vrouw aan de hulplijn van vodafone antwoord nummer 2 gekregen namelijk ''ik kan niets voor u doen, vul een klachtenformulier in online en wie weet kunnen we iets voor u doen in compensatie van die 50 euro''

DUS BIJ DEZE!

m.v.g. Helaas nog vast aan vodafone
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey VanSoest

Jammer om te lezen dat dit op deze manier is verlopen.

Ik raad je aan om het volgende topic te controleren betreft data http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Wat je kunt doen is het volgende: neem contact op met de klantenservice, afdeling smartphone crew/ data
Leg het verhaal voor. Zij kunnen je zoizo nog extra tips geven betreft data verbruik en je telefoon. Tevens kunnen zij de blix beperkt internet erop zetten (die eigenlijk niet eraf had gemogen of in ieder geval er terug op gezet had moeten worden) maybe dat zij direct iets kunnen regelen voor je. Zorg er tevens ook voor dat je de smsjes bij de hand hebt van de notificaties. (Tijdstip en datum).

Mocht het dan nog niet lukken raad ik je aan het feedback formulier in te vullen op de website. Vanuit hier kan ik niet in de systemen en kan je eigenlijk alleen maar tips and tricks meegeven of in de goede richting "duwen" ook al had ik je graag verder geholpen.
Ik hoop voor je dat er een oplossing komt.

VanSoest
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven-

Hallo,
Uiteraard is er eerst met de klantenservice gebelt en gekeken of er iets te regelen viel, dit was niet het geval. Het antwoord wat ik kreeg was ''de volgende keer blablabla''. Daarnaast weet ik heel goed hoe ik kan zorgen dat ik niet over mijn abbonement heen ga en deze ''beperkt internet'' optie heb ik dan ook gelijk weer ingeschakeld toen ik erachter kwam dat ik er 50 euro overheen zat. Het feedback formulier is gisteren ingevuld in de hoop dat er iets gecompenseert kan worden met betrekking tot die 50 euro.

m.v.g. VanSoest
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
VanSoest , zoals in de regels van dit board staat beschreven en zoals uitgelegd door Steven- kunnen we je hier via het Forum niet mee helpen. Hopelijk heb je snel een voor jou gewenste reactie via het feedbackformulier. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic