Hey
VanSoest Jammer om te lezen dat dit op deze manier is verlopen.
Ik raad je aan om het volgende topic te controleren betreft data
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven... Wat je kunt doen is het volgende: neem contact op met de klantenservice, afdeling smartphone crew/ data
Leg het verhaal voor. Zij kunnen je zoizo nog extra tips geven betreft data verbruik en je telefoon. Tevens kunnen zij de blix beperkt internet erop zetten (die eigenlijk niet eraf had gemogen of in ieder geval er terug op gezet had moeten worden) maybe dat zij direct iets kunnen regelen voor je. Zorg er tevens ook voor dat je de smsjes bij de hand hebt van de notificaties. (Tijdstip en datum).
Mocht het dan nog niet lukken raad ik je aan het feedback formulier in te vullen op de website. Vanuit hier kan ik niet in de systemen en kan je eigenlijk alleen maar tips and tricks meegeven of in de goede richting "duwen" ook al had ik je graag verder geholpen.
Ik hoop voor je dat er een oplossing komt.