JohnvdH

Stamgast
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Eerste poging om contactloos te betalen mislukt vaak (Apple Pay iPhone SE 2020)

Ik gebruik vaak Apple Pay maar bij de HEMA en de Dirk gebeurd het heel vaak dat de eerste poging mislukt als ik Apple Pay wil gebruiken. Iemand een idee waar dit aan kan liggen, heb even de bank kaart uit de Wallet gehaald en opnieuw erin gezet maar toen ik daarna boodschappen deed bij de Dirk mislukte de eerste poging weer(2e ging goed), daarna patat gehaald bij de snackbar en ging gelijk goed. Heb ook een nfc check app gedraaid en die laat zien dat alles op de iPhone oke is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12430Posts
  • 3587Oplossingen
  • 3253Likes

Ik kan je gerust stellen, dit ligt niet aan Vodafone maar waarschijnlijk toch aan je iPhone. Ik ervaar dit namelijk zelf ook wel eens als ik boodschappen ga doen. Volgens de kassa medewerker komt het omdat ik te snel mijn telefoon er tegen aan druk. Ik moet iets minder snel zijn en dan lukt het wel. Hou er nu een beetje rekening mee en moet zeggen, het gaat beter. Of dat nu het probleem ook echt op lost, geen idee, maar het gaat wel beter als ik erop let. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12430Posts
  • 3587Oplossingen
  • 3253Likes

Ik kan je gerust stellen, dit ligt niet aan Vodafone maar waarschijnlijk toch aan je iPhone. Ik ervaar dit namelijk zelf ook wel eens als ik boodschappen ga doen. Volgens de kassa medewerker komt het omdat ik te snel mijn telefoon er tegen aan druk. Ik moet iets minder snel zijn en dan lukt het wel. Hou er nu een beetje rekening mee en moet zeggen, het gaat beter. Of dat nu het probleem ook echt op lost, geen idee, maar het gaat wel beter als ik erop let. 

JohnvdH
topicstarter
Stamgast
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Bedankt voor de info, zal het ook wat minder snel gaan doen wellicht ben ik ook iets te rap. Meestal gaat het wel goed hoor.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic