Op 21-10-2019 case 9063896 aangemaakt omdat ik de eerste week bij Vodafone telefonisch niet bereikbaar was. Dit probleem is opgelost!
Het topic “waar gaat het fout” is dan wel gesloten maar het probleem blijkt dus nog steeds niet te zijn opgelost!
Op 08-11-2019 mijn eerste rekening ontvangen, € 25,00 aansluitkosten, € 4,64 abonnementskosten, resterende abonnementskosten tot einde contract € 400,08
Een dag later een creditering van € 129,93
Dus nog te betalen € 300,59
Na lang in de wacht staan voordat ik een helpdesk medewerker aan de lijn kreeg e.e.a. gevraagd hoe dit kon, heeft hij me weer lang in de wacht gezet om met een collega van administratie e.e.a. uit te zoeken.
Toen bleek dat ik nog maar € 14,44 hoefde te betalen. Hij zou mij een gespreksnotitie toe sturen van wat er besproken was!
Tot op heden nooit iets van Vodafone gehoord. Wat scherts mijn verbazing dat ik vandaag, 14-11-2019 zie dat Vodafone probeert om € 300,59 van mijn giro af te schrijven. Ik ben zo langzamerhand helemaal klaar met VODAFONE.