-Martijn-

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eerste abbonement met nieuw toestel

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Binnekort ga ik een nieuwe telefoon bestellen. En sinds ik 15 ben en dus niet in het geld zwem vroeg ik me af als ik mijn telefoon betaal (720 euro) moet ik dan daar ook nog mijn red abbonement bij gaan tellen zodat het dan 745 euro wordt? Of telt dit de eerste maand niet? Ik zie namelijk in alle berekeningen als ik een telefoon wil bestellen niet staan of ik mijn maandelijks bedrag er ook nog bij moet betalen. En ik wil dit wel zeker weten voordat ik dalijk teleurgesteld ben.

Alvast bedankt voor het antwoord!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt via de webshop het toestel en abonnement selecteren wat je graag wilt hebben. De kosten voor het abonnement worden maandelijks gefactureerd en eventuele gebruikerskosten buiten de bundel een maand later.
De eerste factuur loopt dan ook altijd van het moment van aansluiten tot en met het einde van de maand erna. Daarna loopt de factuur over 1 maand.

Je kunt ervoor kiezen om het toestel in een keer te betalen. Dit zal dan bij aflevering telefoon betaald moeten worden via de pin met het opgegeven bankrekeningnummer. Kies je er voor om een gedeelte te betalen dan gaat het gedeelte in een keer op dezelfde manier als hierboven en het andere gedeelte wordt verspreid over de maanden van het abonnement. Op je factuur zie je dan toestellen en abonnementskosten staan.

Let er wel Op, je bent 15 jaar, dit betekent dat een van je ouders het abonnement moet afsluiten omdat je nog te jong bent.


Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt via de webshop het toestel en abonnement selecteren wat je graag wilt hebben. De kosten voor het abonnement worden maandelijks gefactureerd en eventuele gebruikerskosten buiten de bundel een maand later.
De eerste factuur loopt dan ook altijd van het moment van aansluiten tot en met het einde van de maand erna. Daarna loopt de factuur over 1 maand.

Je kunt ervoor kiezen om het toestel in een keer te betalen. Dit zal dan bij aflevering telefoon betaald moeten worden via de pin met het opgegeven bankrekeningnummer. Kies je er voor om een gedeelte te betalen dan gaat het gedeelte in een keer op dezelfde manier als hierboven en het andere gedeelte wordt verspreid over de maanden van het abonnement. Op je factuur zie je dan toestellen en abonnementskosten staan.

Let er wel Op, je bent 15 jaar, dit betekent dat een van je ouders het abonnement moet afsluiten omdat je nog te jong bent.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
-Martijn-, heeft het antwoord van Steven je verder geholpen?
-Martijn-
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,

Opzich wel ik ga er van uit dat het het de prijs (bijvoorbeeld 600 euro) + 25 wordt. Wanneer ik het toestel bestel.

Alvast bedankt beide!
Met vriendelijke groet,

Martijn

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Graag gedaan namens beiden. En uiteraard alvast veel plezier met je nieuwe telefoon!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic