tacovandepoll

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Eerlijkheid en commuinicatie

Beste @Vodafone,

Gefeliciteerd. Jullie hebben effectief mijn bedrijf lam gelegd. Niemand kan bellen, gebeld worden en/of 4G gebruiken. Middels de @Telegraaf blazen jullie groene rook maar er is nog steeds niets werkend. Klantenservice is ook niet bereikbaar en de website zegt dat er geen vuiltje aan de lucht is.

Iemand een idee hoe ik jullie te pakken kan krijgen? 1200 werkt niet en ook andere manieren om jullie te bereiken, werken niet. Wil ik het eerst ff hebben over een oplossing en daarna wil ik doorpakken naar wat dit geintje mij kost en gekost heeft.
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi tacovandepoll

We ervaren inderdaad op dit moment een landelijke storing! We werken met man en macht eraan om iedereen weer zo snel mogelijk op het netwerk te krijgen. Dit zal gefaseerd gaan.
Je kunt eventueel proberen om het toestel terug te zetten naar 3G of even opnieuw op te starten!

Je kunt het volgende topic voor een update in de gaten houden. Je kunt onderaan klikken op Topic volgen. Zodra er een oplossing of een update is, zal dit daar vermeld worden.

Onze excuses voor het ongemak!
tacovandepoll
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Steven ,

Heb ik inderdaad al veelvuldig geprobeerd. Issue is dat mijn toestellen (ALLEN) aangeven "No Service" te hebben. Is inmiddels al 5 uur aan de gang. We zittewn nu op de WiFi ge gaan van Hotspot naar hotspot. Interessant genoeg lijkt prepaid wel te werken en ook een extra sim voor Data lijkt het ook te doen. Bellen en gebeld worden is ons grootste problem.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad, bij de meeste klanten is het betreft bellen en gebeld worden.
Houd dit topic even in de gaten. Hier zal alles in gecommuniceerd worden.
In dit topic lees je er meer over https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic