lekkerbellen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eerder velengen voor actie

Op dit moment is er een actie geldig van 50% korting. Daar zou ik graag gebruik van willen maken door te verlengen met de Galaxy S8. Deze pre-order komt op zijn vroegst binnen op 19 april, mijn verlengdatum is 17 april. Nog voor de eerste leverdatum, maar wel na de actie dus. Nu zou ik graag eerder willen verlengen om gebruik te willen maken van de actie, een win win situatie dus: Vodafone houdt haar klant de komende 2 jaar en ik heb korting, wat toch gauw zo'n 20 euro per maand scheelt. NEXT heb ik naar mijn idee geen recht op, en überhaupt afbetalen voor een telefoon om een periode van 2,5 week te overbruggen vind ik niet juist. De actie eindigt jammer genoeg a.s. zondag al.
Ik hoop dat het mogelijk is toch gebruik te mogen maken van de actie.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Iedereen kan gebruik maken van Vodafone Next lekkerbellen
Je kunt hiervoor bellen met de klantenservice. Zij kunnen dit regelen voor je.
Aan Vodafone Next zit wel de voorwaarden dat je het toestel dient af te betalen.

Je kunt ook bellen met 0800-0560 afdeling verkoop met de vraag of zij hier iets in kunnen betekenen. Vanuit hier kunnen wij het helaas niet voor je oppakken.

Er zijn wel voorwaarden waar je aan moet voldoen, zie ook voor meer informatie:https://www.vodafone.nl/next

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic