Hoi
ggonggrijp ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst wil ik je melden dat dit een open Community is en door iedereen is te lezen. Het is daarom ook niet handig om al je gegevens hier online te plaatsen en het is ook tegen de huisregels. Ik heb een melding geplaatst en hoop dat ze je gegevens zo snel mogelijk aanpassen hier op de Community.
Dan antwoord op je vraag, ik heb het zelfde en heb wel 3 verschillende klantnummers op mijn naam en ze staan ook alle 3 in My Vodafone. Het beste is om dit aan te geven via My Vodafone. Daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Maar het is niet ernstig of zo, als je inlogt met je My Vodafone app dan vraagt die opeens of je alleen met het juiste nummer wil inloggen en dan zeg je JA en je ziet die andere niet meer. Waarschijnlijk zie jij nu het oude nummer... Klik links bovenin beeld op het icoontje en dan kan je weer van nummer wisselen, tenminste, dat is in mijn geval en zo zie ik die oude nummers niet meer en kan ik netjes inloggen in de nieuwe. Probeer maar eens en anders toch maar even contact opnemen met de klantenservice.
Succes en laat weten hoe het is afgelopen.