Patricklj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eenmalige toestelkosten bij verlenging abonnement?

Al jaren klant van vodafone. Had graag mijn abonnement verlengt. Eenmalige toestelkosten absurd, vergeleken met andere providers waarbij EN de pakketten goedkoper zijn EN je geen eenmalige toestelkosten hebt die uit de lucht zijn getrokken.
Nog even support gebeld voor verduidelijking, dit is blijkbaar tegen wanbetalers. Als loyale vodafone klant die altijd op tijd betaald heeft komt dit systeem respectloos over.
Hierdoor de keuze gemaakt om niet onnodig 100 euro af te leggen, en door te gaan naar een andere provider waarbij er geen toestelkosten zijn bij een abonnement van 2 jaar.
Al jullie concurrentie bied dit aan, tele2 tmobile hollands nieuwe noem het maar op. Ik verzoek jullie toch om beter naar die systeem te kijken vooral voor de langere klanten die willen verlengen en telkens opnieuw een bedrag moeten betalen zonder reden. Deze klant gaat in ieder geval overstappen.

Had het graag via het feedback formulier verzonden, maar die werkt op het moment niet.
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Patricklj,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de services die wij bieden.
Deze regeling is inderdaad getroffen tegen wanbetalers. Helaas bleek dit nodig te zijn. Uiteindelijk zal ook bij andere providers het gehele bedrag van het toestel betaalt moeten worden, echter vragen wij om een soort 'aanbetaling'.
Patricklj
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooi systeem maar waarom zou je je loyale klanten ook hiermee treffen? Om nou bij elke verlenging een aanbetaling te vragen vind ik een beetje overdreven.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hi Patrick,
Vervelend verhaal en ik kende het eigenlijk ook niet, zit namelijk "nog" bij een andere provider. Persoonlijk begrijp ik jullie samen wel, het is voor jou als vaste trouwe klant erg vervelend dat je opeens een X bedrag moet betalen. Maar vanuit het oogpunt van Vodafone begrijp ik het ook wel weer. Het wil natuurlijk niet zeggen dat als je altijd maar netjes je facturen hebt voldaan en opeens een duur nieuw toestel wil dat je die ook netjes gaat betalen. Jij doet dat wel, maar ze hebben vast ervaring met mensen die dat dan opeens niet meer doen en dan hebben ze een probleem. De goeden lijden onder de kwaden, zo is dat nu wel vaker 😞

En hoe je het ook ziet, je moet het geld toch altijd weer betalen. Dan heb je nu in ieder geval al een stukje voldaan, toch ook wel weer fijn, lijkt me. Dus ik begrijp jullie samen volledig en er valt altijd wel iets over te zeggen. Deze regel is er nu en zoals Vodafone aangeeft, ze verwachten het ook bij andere providers. En waarom zou je overstappen als je verder tevreden bent 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic