Sure

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eenmalige kosten berekend op factuur

op mijn factuur315243482188 dd 11 - 07 - 2023 staan 2 x eenmalige kosten op 45.38

waar komendeze kosten vandaan, heb naar mijn inziens nooit een blok geactiveerd op uitgaande gesprekken dor is nu gebeurt op 2 telefoonnummers  tw   2 x 22,.69  totaal  45,38

06**  dit abonnement heb ik nog en wordt aan het eind van deze maand opgeheven

06** dit abonnemenr is per 07-07-2023 verhuist via nummerportatie naar T -mobile

waar komen deze kosten vandaan en zijn mijn inziens  verkeerd.

ik verzoel dan ook vodafo deze kosten aan mij te crediteren.

krijg de indruk dat dit niet klopt en als een soort van boete is omdat ik stop

**Mobiele nummers afgeschermd door moderator. Let op met de informatie die je publiek deelt**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Sure, goedemorgen!

Logisch dat deze factuur met deze kosten rauw op je dak valt! Als ik de factuur controleer dan hebben deze kosten betrekking op het verwijderen van een Blox voor uitgaande gesprekken. Dit zou zijn gebeurd via My Vodafone op 5 juni. Gezien de voorgeschiedenis en ik jouw overstap met een positieve herinnering wil afsluiten heb ik voor deze kosten een creditfactuur gemaakt. Je ziet deze straks terug in My Vodafone 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Sure, goedemorgen!

Logisch dat deze factuur met deze kosten rauw op je dak valt! Als ik de factuur controleer dan hebben deze kosten betrekking op het verwijderen van een Blox voor uitgaande gesprekken. Dit zou zijn gebeurd via My Vodafone op 5 juni. Gezien de voorgeschiedenis en ik jouw overstap met een positieve herinnering wil afsluiten heb ik voor deze kosten een creditfactuur gemaakt. Je ziet deze straks terug in My Vodafone 🙂 

Sure
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

beste @Cecilia Cecilia,  mijn dank voor je genomen moeite voor het crediteren, van deze kosten,  alhoewel ik nog steeds niet begrijo hoe deze blox is geactiveerd iwas, je kan toch geen blox verwijderen die je zelf niet geactiveerd heb,

jij bent wel degene aan wie ik een positive ervaring bij vodafone hrb overgehouden

dank daarvoor

@Sure 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic