Salvador

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een toestel bezorgen met betere 'echte' aanbiedingen.

Beste,

Een tijdje geleden kreeg ik een aanbod voor een galaxy mini omdat mijn abbo verlopen was. Man, van vodafone, gaf aan dat dit een vaste klanten actie was. Dacht, nou waarom niet en ging akkoord. Kijkend op jullie website kwam ik dezelfde aanbieding ook tegen voor nieuwe klanten (was zelf niet ingelogd) en voelde me behoorlijk bekocht. Dit pakket geannulleerd en scherp S aangeschaft, maar blijkbaar is dit ook door jullie geannulleerd. Hierop contact gehad met jullie service die niets konden doen en dus zeker 5maanden te veel voor mijn abbo betaald. Nu maar over gestapt naar een concurrent.

Mijn conclussie en advies betreft het bezorgen van een nieuwe telefoon, zorg dat je de (bestaande)klant goed voor licht en een echte aanbod doet om (trouwen)klanten vast te blijven houden.

Groeten.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @Salvador

Jammer dat dit je zo is tegengevallen. Je idee sluit helaas niet helemaal aan bij het gestelde onderwerp. Het is eigenlijk meer een aanmerking op ons aanbiedingenbeleid. Vandaar dat ik je bericht verplaatst hebt. Ik wil je toch bedanken voor het meedenken, twijfel vooral niet om
nogmaals ideeen aan te dragen:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic