Rinustp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Een sms in buitenland € 2,00 ?

Ik gebruik, als ik naar buitenland op reis ga, vrijwel altijd de " Alles op reis" dagbundel. Dat is me tot nu toe goed bevallen maar ik durf daar niet mee te smsen.
Want, stel dat ik op een dag 1 smsje verstuur. Dan gaat me dat smsje € 2,00 kosten als ik die dag verder niets met de telefoon doe.
Is dat juist?
Want dan kan ik het beter uit laten staan. Ik gebruik in het buitenland alleen maar af en toe internet.

Wie heeft hier ervaring mee of weet er meer van?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rinustp
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb inmiddels elders op dit forum meningen gelezen over het fenomeen ' alles op reis' en daaruit blijkt dat je inderdaad € 2,- betaald als je maar 1 sms verstuurd.
Goed dat ik mijn telefoon tijdens vakantie in het buitenland niet heb gebruikt.
Dat hou ik beter zo want dit is wel erg duur.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Rinustp
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb inmiddels elders op dit forum meningen gelezen over het fenomeen ' alles op reis' en daaruit blijkt dat je inderdaad € 2,- betaald als je maar 1 sms verstuurd.
Goed dat ik mijn telefoon tijdens vakantie in het buitenland niet heb gebruikt.
Dat hou ik beter zo want dit is wel erg duur.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Rinustp,

Welkom op het Forum! Zo te zien heb je je weg gevonden. Wanneer je maar één sms verstuurd en verder niets verbruikt (data, bellen, gebeld worden) kun je de Alles-in-1 op Reis beter uit laten staan, dat klopt.
Rinustp
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Okay, maar ik wil eigenlijk wel gebruik maken van de internetmogelijkheid binnen alles op reis.
Is er geen vergelijkbare aanbieding waarbij je alleen voor internet kan kiezen?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Nee, die is er niet meer. Als je op een dag én internet gebruikt én sms gebruikt, dan betaal je alsnog maar 2 euro trouwens, dus niet ineens meer.

Maar alle gebruik (behalve ontvangen van sms) begint met 2 euro voor die dag ja.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic