Dilara1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Een red abbo met 1GB extra, maar dat is niet te zien op de vodafone app

Hallo,

Ik heb 3 weken terug een red abbo genomen van vodafone.
De actie was dat ik 1GB extra internet zou krijgen, nou kan ik mijn data verbruik zien op de vodafone app. Ik zie daar dat ik 1GB data heb, maar waar kan ik de andere 1GB zien?
15 Reacties 15
kevinvandam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb exact dezelfde vraag, dit is nergens te zien.
Niet op de vodafone app bij verbruik, en ook niet als ik inlog op de site en mijn data check.
kvdSchaaf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zit met het zelfde probleem, ik kreeg het volgende te horen via de Media Markt waar ik de Mega Deal vandaan heb:

''Het klopt inderdaad dat u op uw Vodafone account ziet dat u 1GB internet heeft. Dat is omdat de bundel die u gekozen heeft standaard 1GB internet heeft. Er zit nu een actief op die bundel dat u 1GB extra internet heeft. Met deze actie bent u ook aangesloten, dus u kunt gewoon gebruik maken van 2GB internet.''

Ook al zou dit waar zijn ik zou graag net als de anderen hier het willen zien. En er bewijs van willen hebben.
En het dus terug willen zien op mijn Vodafone account en App. 😄


raceduck

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Als het goed is zou je dat moeten zien op My Vodafone

Mijn abonnement via

https://www.vodafone.nl/my/abonnementen/product-detail.shtml

Of Bij Actieve Blox
https://www.vodafone.nl/my/abonnementen/instellingen/abonnement-extra-opties.shtml

kevinvandam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Maar dat is dus niet te zien, ik heb eerder een soortgelijke actie gehad 200 mb + 300 mb gratis en daar zag ik apart 300mb verbruik staan en als dat verbruikt was ging mijn 200 mb reguliere data in... he tklopt dus gewoon niet.
Dan kan je gaan bellen naar de klantenservice.. maar heb de hoop een beetje opgegeven goed geholpen te worden telefonisch... wat een ellende.
Het liefst anuleer ik mijn hele abbo.
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
kevinvandam
Dat maakt toch niet uit zie het hier ook staan hier gebruikt hij de extra 1gb bundel en daarna de ene 2gb
kevinvandam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Oke, nou ik wacht wel even op een concreet antwoord van Vodafone, en anders ga ik wel langs de winkel om te vragen hoe dit zit.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey kevinvandam,

Neem even contact op met de klantenservice. Zij kunnen in alle systemen zien wat er mis gaat en dit verhelpen. Zie www.vodafone.nl/support/contact hoe je contact op kunt nemen.

Ik denk dat je beter hiervoor bij de klantenservice moet zijn dan in een winkel omdat de winkel niet in alle systemen kunnen.

Groetjes stevied86
kevinvandam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Oke bedankt,
Ik ga wel weer bellen, niet dat dit nut heeft want je word 9 van de 10 keer asociaal behandeld of 10 keer door geschakeld , gebrek aan kennis of er word gewoon opgehangen..
heb ook mijn s6 nog steeds niet en ja mijn abo is wel gewoon ingegaan 10 april. helemaal top!
Anonymous
Niet van toepassing
hey kevinvandam,

Is het verholpen door de klantenservice?

Groetjes Stevied86
kevinvandam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Helaas werd er na 35 min. in de wacht de verbinding verbroken..
Ben verder nog niet in de gelegenheid geweest om te bellen.
simonklaver

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De 1e post hiervan is mei 2015, maar vandaag 10 nov 2015 is dit probleem er nog steeds.
Je koopt een nieuwe abonnement 1GB + 1GB extra (1+1 = 2 volgens mij) maar zowel de vodafone app als de vodafone website laten zien dat je 1GB hebt. De dame aan de telefoon legt uit dat je de nieuwe vodafone app moet hebben, maar die komt 'tegen het eind van het jaar'. Lijkt me dat IT bij Vodafone flink achterloopt op de verkoopafdeling. Groeten, Simon
Roned70

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja door te zeggen "tegen het eind van het jaar" is ook een manier om van het gezeur af te zijn.
Ben al sinds juli bezig en nog steeds is de extra data niet zichtbaar.
Wordt steeds met een ander smoesje afgescheept.
Dan ligt het aan het systeem. Dan zou het met sommige aansluitingen technisch niet mogelijk zijn. Maar een oplossing, ho maar. Nou moet je een externe app gebruiken om je data in de gaten te houden.
Oja, die waarschuwings-smsjes krijg je als je al een x-MB eroverheen zit.
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter komen de waarschuwing notificaties op tijd, echter als ze bij jou te laat komen, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen dit controleren in de systemen en als het echt inderdaad te laat is verstuurd wordt het gecrediteerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten omdat dit alleen via de klantenservice verder nagekeken kan worden. Zie ook de huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic