Thom1990

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Een raar product is toegevoegd aan mijn VodafoneZiggo account

Goededag,

Ik heb in mijn Vodafone ziggo account een raar product in de producten pagina staan.

Deze naam staat ook in het goede Vodafone profiel als ik inlog via de website van Vodafone.

zouden jullie kunnen kijken wat dit kan zijn.

IMG_6114.jpeg

IMG_6115.jpegalvast bedankt.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 19Oplossingen
  • 9Likes

Hi @Thom1990!

Dat ziet er inderdaad wat gekkig uit dat 2e account! Dit kan een oud profiel zijn, dat kunnen we oplossen door het MyVodafone account even te verwijderen zodat je deze daarna zelf weer kan aanmaken (of uitbreiden via MijnZiggo). Laat je me even weten als ik dat voor je kan doen? Ik doe het niet gelijk want dan is je account hier ook weg (op de Community). 

Je gegevens intern blijven gewoon, gaat vooral om een nieuw account dus inloggegevens! 

Account aanmaken MyVodafone:

Wil je MijnZiggo uitbreiden naar MyVodafone? 

1. Log in op de Mijn Ziggo omgeving
  2. Klik rechtsboven op je Accountnaam
  3. Klik op Mijn account aanpassen
  4. Klik onder het kopje Mijn Ziggo en My Vodafone samenvoegen op Accounts samenvoegen
  5. Klik op Start samenvoegen en log met je het account dat je voor My Vodafone gebruikt. Je behoudt het wachtwoord en e-mailadres voor Mijn Ziggo.

Moet lukken! Lees hieronder ook nog de nodige informatie door: 
My Vodafone | Support | Vodafone

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Helder, dan zouden we er nu moeten zijn 🙂

Bekijk in context

26 Reacties 26
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 19Oplossingen
  • 9Likes

Hi @Thom1990!

Dat ziet er inderdaad wat gekkig uit dat 2e account! Dit kan een oud profiel zijn, dat kunnen we oplossen door het MyVodafone account even te verwijderen zodat je deze daarna zelf weer kan aanmaken (of uitbreiden via MijnZiggo). Laat je me even weten als ik dat voor je kan doen? Ik doe het niet gelijk want dan is je account hier ook weg (op de Community). 

Je gegevens intern blijven gewoon, gaat vooral om een nieuw account dus inloggegevens! 

Account aanmaken MyVodafone:

Wil je MijnZiggo uitbreiden naar MyVodafone? 

1. Log in op de Mijn Ziggo omgeving
  2. Klik rechtsboven op je Accountnaam
  3. Klik op Mijn account aanpassen
  4. Klik onder het kopje Mijn Ziggo en My Vodafone samenvoegen op Accounts samenvoegen
  5. Klik op Start samenvoegen en log met je het account dat je voor My Vodafone gebruikt. Je behoudt het wachtwoord en e-mailadres voor Mijn Ziggo.

Moet lukken! Lees hieronder ook nog de nodige informatie door: 
My Vodafone | Support | Vodafone

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Carlien bedankt voor je bericht. Als je het account voor mij kan verwijderen dan graag. Dan probeer ik via mijn ziggo het account uitbreiden met het  Vodafone account. 😊

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 19Oplossingen
  • 9Likes

Regel ik! Super dat je zo snel reageert! @Thom1990 

Anonymous
Niet van toepassing

@Carlien  Het nieuwe my Vodafoneziggo account werkt nu goed. 😊 alleen kan ik nu niet meer inloggen op mijn community accounts van zowel van Vodafone community en Ziggo community. Ik heb nu dit account aangemaakt om jullie te kunnen benaderen. Zouden jullie het ziggo community account en Vodafone community kunnen verwijderen zodat ik met mijn goeie e-mail adres een nieuw account kan maken. 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 94Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Dag @Thom1990! We hebben het zo geregeld dat je weer moet kunnen inloggen met de oude accounts, wel zo fijn 😄 Kan je eens kijken of het lukt met het inloggen? 

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Ryan bedankt voor je reactie. helaas werkt het niet. Elke keer krijg ik met inloggen dat ik een nieuw profiel moet aanmaken met mijn goeie mail adres.

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik zie nu wel dat het juiste profiel aan mijn nieuwe mail adres hangt 😊 

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Ryan heel fijn dat ik er weer bij kan! Is het wel weer mogelijk dat het Ziggo Community en Vodafone community account weer aan het account gekoppeld wordt waar ook mijn Vodafone en Ziggo abbonement op staan? Alvast bedankt

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 94Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Dat moet mailadres gekoppeld zijn. Staan deze nu gelijk in zowel de My Vodafone en Vodafone Community als de Mijn Ziggo en de Ziggo Community pagina?

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Ryan Het mail adres wat nu in de community profiel @Hotmail is de mail adres waar ik het graag heen zou willen hebben. Daar staat ook mijn abonnement van ziggo en Vodafone op.  De @gmail is waar ik geen abonnement op heb staan en tijdelijk heb aangemaakt om jullie te kunnen benaderen

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Ryan @Als het jullie makkelijker maakt om al mijn community profielen te verwijderen zodat ik een nieuwe profiel aan de juiste mail kan koppelen dan mag dat ook hoor. 😉

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Hi @Thom1990,

Ik heb er eerder vandaag met Ryan naar gekeken en dacht dat het nu goed stond, maar ik ben de draad nu even kwijt na je laatste twee reacties 😅 Zoals ik het nu zie, hangt 'alles' onder je hotmail-adres. Zowel Mijn Ziggo/VF als je Community-accounts.

Of bedoel je dat je nu inlogt met een 'oude' Mijn Ziggo/VF (dat gmail-adres) om bij deze accounts te komen? Ik weet niet beter dan dat je geen toegang meer had via Mijn Ziggo/VF, je daarom een nieuw account aan moest maken en vervolgens heb ik deze twee met elkaar omgewisseld.

Het verwijderen van je Vodafone-account is op zich prima, maar voor je Ziggo-account (level 5, 70+ reacties) zou ik dat zonde vinden.

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Alex ik moet nu elke keer inloggen via mijn Vodafoneziggo account met het Gmail adres in om bij deze Community accounts te komen. Begin deze week moest tijdelijk mijn Hotmail my vodafoneziggo account verwijderd worden omdat er iets niet klopte in my Vodafone account. Zie bovenste post. Maar omdat ik die account opnieuw had gemaakt is de connectie met beide community accounts corrupt geraakt. Waardoor ik nu uit nood een account met Gmail adres heb aangemaakt om jullie te kunnen bereiken. Allebei community accounts wil ik aan mijn Hotmail adres gekoppeld hebben. Nu gaat de inlog van de beide community accounts elke keer via het Gmail adres.

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Maar het verwijderen mag van mij gewoon. Ik geef zelf niet zoveel om die statistieken 😊

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Ahh, helder! Dan is alleen nog de vraag: Waar kom je precies uit als je nu inlogt met je nieuwe Mijn Ziggo-gegevens? 

Mocht je uitkomen bij 'Voltooi je profiel', dan zou dat nu normaal moeten werken voor een nieuw account (zij het met wéér een andere naam, maar dat kunnen we achteraf wel fiksen  als je wil 😅) - Ik heb je Hotmail-mailadres weg gehaald bij dit account, zodat je die dan kunt gebruiken.

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Reactie Verwijderd

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Alex  ik heb op het Hotmail adres nieuwe community accounts kunnen aanmaken.  Als jullie huidige gegevens kunnen overzetten dan graag 😊. Bedankt alvast

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Hi @Thom1990,

Ik heb die van Ziggo hersteld, wil je eens kijken of die nu goed gaat? Dan doe ik hetzelfde voor Vodafone 🙂

Thom1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @Alex 

Die van de Ziggo Community werk helemaal goed nu. 😄 Heel erg bedankt 😄

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic