Yoran

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Echo eerste 3 min. van gesprek

Hallo.

Zoals de titel al zegt.....met mijn mobiele telefoon klagen mensen die mij bellen en mensen die ik bel dat zij zichzelf en mij horen echoën tijdens het gesprek. In de loop van het gesprek is het weg. Dit kan soms een halve minuut, maar ook meerdere minuten duren. Opnieuw bellen helpt niks en is bijna bij alle gesprekken die ik heb.
10 Reacties 10
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Yoran

Welke soort telefoon heeft u?
Yoran
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, dan voor jouw reactie. Het gaat om een Samsung A3, model 2015
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om een kruistest te doen. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type en merk telefoon en een werkende simkaart in jouw telefoon. Hiermee kun je uitsluiten waaraan het ligt. Is het de simkaart dan raad ik je aan om een simwissel te doen. Mijn collega's van de winkel kunnen je hierbij helpen.
Tevens zou je ook handmatig een ander netwerk kunnen selecteren onder netwerkoperators en daarna weer terug zetten op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan. Ook zou je eens kunnen proberen bij netwerkmodus het toestel een op alleen 3g of 2g te zetten om te zien wat er dan gebeurt tijdens het bellen.

Helpt de kruistest en simwissel niet dan kan het onderzocht worden door de technische dienst.
Hiervoor zijn de volgende gegevens nodig:
-sinds wanneer het speelt
- zoveel mogelijk nummers waarbij je dit hebt, bij welke provider zij zitten, op het moment van bellen waar zij zijn en jij bent.
-wat je boven in beeld ziet staan betreft 2g 3g 4g en hoeveel streepjes
-de uitslag van de kruistest en simwissel.

Hier kun je het onderzoek aanmaken: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Yoran ik ben benieuwd! Heb je de tips van Steven- al getest?
Yoran
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor jullie antwoorden. Ik ga hier zsm even een avondje mee aan de slag, moet er even de tijd voor nemen natuurlijk. Ik kom er binnenkort op terug.
Anonymous
Niet van toepassing
Laat ons weten hoe het afloopt
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Is het nog gelukt om dit te testen? Yoran
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Yoran, kunnen we ervan uitgaan dat het inmiddels is opgelost? Indien dit niet zo is horen we het graag van je!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic