Jonder

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Earth Calling Vodafone

Beste Vodafone,

Ik wacht al bijna 4 weken op jullie reaktie betreft het afkopen van mijn abonnement plus nummer portering. Na 1 week heb ik de helpdesk gebeld en mijn aanvraag was goed ontvangen.
Wanneer krijg ik reaktie?
Helpt het jullie wilskracht te motiveren als ik mijn ervaringen met jullie op diverse fora deel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jonder
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels prima kontakt gehad met Per en heb ik er vertrouwen in dat het goed komt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Jonder
Thanx for Calling;)
Spijtig om te horen dat het langer duurt dan je van ons gewend bent. Het klopt dat er bepaalde afdelingen een achterstand hebben op dit moment.
Via het forum kunnen we je helaas niet verder helpen omdat we informatie van je nodig hebben die je hier niet kwijt wil.
Onze wilskracht hoeft verder niet aangespoord te worden, die is er zeker. Natuurlijk vinden we het niet niet leuk als je ons gaat verlaten, uit je bericht kan ik niet opmaken wat de reden daarvoor is. Misschien is de deur nog niet helemaal dicht...
Neem even via de Chat of telefonisch (1201 optie opvragen einddatum van het abonnement) contact met ons op en dan kunnen de collega's de status bekijken.
Jonder
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels prima kontakt gehad met Per en heb ik er vertrouwen in dat het goed komt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic