Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

EXCLUSIEF! Ontvang de nieuwste BlackBerry Bold 9900 en test deze als eerste in Nederland!

Tijd voor iets nieuws! Onze vrienden van Blackberry waren afgelopen week bij ons op bezoek en zijn op zoek naar dé Blackberry fans van Nederland die de nieuwe Blackberry Bold 9900 willen testen. En hoe kan dat beter, dan via jullie het forum. We willen jullie als forum gebruikers een exclusieve kans bieden om de nieuwe Blackberry te gebruiken en te testen, om daarmee andere forum gebruikers te informeren over deze smartphone.

Je kan bijvoorbeeld een review schrijven, een FAQ lijst samenstellen over het toestel, of misschien maak je zelfs wel je eigen instructie filmpje!

Hoe doe je mee?

Laat deze week in reactie op deze post weten waarom jij de Blackberry expert bent die de Bold gaat testen! Hoe lang gebruik je al een Blackberry? Welke toestellen heb je eerder gehad? Waarop ga jij de Bold 9900 testen?
Hoe creatiever je bent, hoe meer kans je maakt!

We hebben 3 toestellen om uit te lenen, dus er is best veel kans voor jou.

Met vriendelijke groet,

Tim
16 Reacties 16
Matthe42

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op dit moment een Blackberry Torch, 2 maanden, en ben er erg gevreden mee, hij is snel en je kan er goed mee multitasken. Ook is het grote scherm een pluspunt. In het verleden heb ik een half jaar een curve gehad, ik heb de torch gekocht omdat die een groter scherm had en sneller was ook qua internet. Ik ken de telefoons zeer goed omdat ik ze voor alles gebruik en helemaal instel zoals ik dat wil.
 
 
Ik ben erg benieuwd of het touchscreen wel groot genoeg is zodat je het makkelijk kan gebruiken. Ook hebben ze een nieuw soort maps ontwikkeld waarbij je sneller toegang hebt tot bezienswaardigheden en diensten in je regio. Dat wil ik uitgebreid testen omdat me dat wel handig lijkt op een telefoon! Het lijkt me leuk om het te testen in een gebied waar ik niet bekend ben om te kijken of ik of ik daar weg kom, alleen met behulp van de blackberry 9900
 
Daar zal ik een revieuw over willen schrijven
farleyogenia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom moet ik deze nieuwe hightech toestel uitproberen,
 
ik ben nu al 3,5 jaar werkzaam in de telecom. 
ik wil altijd de allerlaatste en nieuwste toestellen hebben.
 
op dit moment gebruik ik prive een witte torch 9800
en voor werk doeleinden een blackberry 9780 black en een blackberry playbook 16 GB
 
ik wil deze toestel graag testen om te kijken hoe functioneel die is in combinatie met de blackberry playbook
 
daarnaast wil k revieuw filmpjes gaan maken.
 
 
 
PM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik al 3 jaar n blackberry, heb 2 blackberry Bold 9000 gehad en gebruik nu 2 blackberry torch 9800 via vodafone. Volgend jaar moet ik mijn abbonement verlengen en weet nog niet welke toestellen ik dit keer zal nemen, 'n IPhone en blackberry of weer 2 blackberrys. Het zou leuk zijn als ik nu al kan uitproberen hoe de nieuwe bold is omdat ik heel tevreden was met mijn eerdere bold  Vrouw Erg vrolijk
DannyK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe lang gebruik je al een Blackberry?
Nog nooit! Ben altijd een Apple junkie geweest, ben nu toe aan een nieuw platform om apps voor te bouwen.
 
Welke toestellen heb je eerder gehad?
- LG viewty.
- iPhone 3G en 3Gs.
 
Waarom zou ik de Bold 9900 willen uittesten?
Na het maken van verschillende iPhone en iPod apps ben ik nu wel toe aan een nieuwe uitdaging. De BlackBerry Bold 9900 lijkt mij daar een uitermate geschikt toestel voor. Zeker omdat nu de BlackBerry Messenger SDK uit is gekomen kan ik niet wachten om dit toestel uit te proberen en er apps voor te maken!
 
Misschien maak ik wel een applicatie waarmee BlackBerry gebruikers makkelijk hun belstatus kunnen inzien. Handig?! 
naez076

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom ben ik de BlackBerry Expert?
 
Sinds de eerste BlackBerry Bold (9000) uitkwam, ben ik sinds 2009 een trouwe BlackBerry gebruiker. Na de Bold 9000 had ik besloten om de opvolger in gebruik te nemen, de BlackBerry Bold 9700. Qua design leek deze BlackBerry meer op een Curve dan de oude vertrouwde Bold 9000 maar ik was wel tevreden over het gebruik ervan. Bij mijn laatste verlenging (via Vodafone) heb ik gekozen om over te stappen op de BlackBerry Torch 9800. Na een half jaar ben ik toch niet echt te spreken over de Torch 9800 vanwege de grootte van het toestel. Het is wel fijn om een touchscreen te hebben maar de Torch is duidelijk geen Bold.
 
Sinds de eerste aankondiging van de Bold 9900, ben ik helemaal verliefd geraakt op dit toestel. Ik gebruik de BlackBerry voornamelijk zakelijk vanwege de perfecte synchronisatie met de Exchange Server van mijn werkgever. Dit is zeer makkelijk in te stellen via http://mobileemail.vodafone.nl. Wat ook nieuw is bij de Bold 9900 is NFC (Near-Field-Communication). Gezien de toekomst zich meer gaat richten op het mobiel betalen, en dat men daarbij gebruik wil maken van NFC, wil ik het toestel daar uitgebreid op testen in combinatie met de PayPal app die verkrijgbaar is. NFC kan ook voor andere doeleinden gebruikt worden, bijvoorbeeld het oversturen van bestanden naar een ander NFC apparaat. Mijn partner heeft de Google Nexus S, welke ook uitgerust is met NFC dus dan kan ik mooi via NFC de bestandsoverdracht gaan testen. 
 
Ik heb alle BlackBerry OS's gehad, op de Bold 9000 versie 4.6 (dacht ik), de Bold 9700 was voorzien van OS 5 en mijn huidige Blackberry, de Torch, is uitgerust met versie 6. Om deze trend te behouden, lijkt het dus voor de handliggend dat mijn volgende Blackberry versie 7 moet bevatten (de BlackBerry Bold 9900 dus). Ik heb dus een goede achtergrond om versie 7 uitgebreid te testen danwel te vergelijken met de voorgaande versies, waarvan versie 5 mijn favoriet is.
 
Gezien mijn geschiedenis met de voorgaande Bold toestellen (en de Torch), vind ik mijzelf de perfecte kandidaat om de BlackBerry Bold 9900 uitgebreid te testen.
 
Pittemans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben momenteel een gebruiker van de bold 9700. Ik heb hem nou ongeveer bijna 2 jaar. Deze gebruik ik voor alle functies die je met een blackberry maar tegen kan komen. Verschillende emailadressen, facebook, twitter enz. Nu is het zo dat ik met mijn bold 9700 tegen het probleem aan begin te lopen dat mijn geheugen een beetje vol raak.
 
Expert? Als een iemand is die een probleem heeft met de blackberry dan los ik deze erg graag op. Ik moet zeggen dat ik hier wel de meeste problemen van de blackberry kan oplossen tenzij het een hardware probleem aanwezig is. Ben benieuwd of dat met een 9900 ook zo zou zijn.
 
Ik ga de bold 9900 testen of het toestel net zo goed is als de bold 9700 in zijn tijd. Kijken of de software makkelijk aan te passen is voor ons klanten. Verder ben ik benieuwd of het touchscreen net zo makkelijk werkt als die van de torch. Ben tevens ook benieuwd naar de kwaliteit van de camera.
miloutje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenmiddag!
 
Mijn naam is Milou, ik ben 24 jaar oud en ben nu 3 jaar in het bezit van een Blackberry toestel. Hiervoor heb ik Samsungs en een aantal iPhone's gehad. Ik heb zelfs een iPhone en een Blackberry tegelijk in gebruik gehad, maar uiteindelijk gekozen voor de Blackberry omdat deze voldeed aan al mijn verwachtingen. Ik heb twee Blackberry Curve's gehad en ben momenteel de trotse bezitter van een Blackberry Bold 9780. Ik neem mijn telefoon altijd en overal mee naartoe en ben helemaal gelukkig. Ik kan altijd en over mijn e-mail bijhouden en ook op het gebied van social media blijf ik helemaal up-to-date. 
Ik wil graag de nieuwe Bold 9900 testen omdat ik wil kijken of deze voldoet aan alle eisen van een social media marketeer en ondernemend persoon! Ik ben momenteel werkzaam als Social Media marketeer in mijn eigen bedrijfje en daarnaast studeer ik Communicatiewetenschappen. Ik wil dus heel graag testen of deze Blackberry Bold 9900 voldoet aan alle eisen voor een echte communicatie expert! 
Ook wil ik ervaren hoe het is om de ideale eigenschappen van een telefoon gecombineerd te zien: zowel een touchscreen als een toetsenbord. Idealer kan volgens mij niet, dus laat mij het ervaren en ik zal er een interessante review over schrijven! Ik zal er zelfs een filmpje van maken!

Ik kan niet wachten om te beginnen met testen!
 
Groeten Milou
Sabine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Momenteel ben ik woonachtig in de VS en ben me aan het orienteren op een nieuwe telefoon c.q. maatschappij als we weer terugkeren naar NLD mei 2012. Aangezien ik een complete digibeet ben op het gebied van nieuwe telefoons, gadgets etc. lijkt het mij een goed plan als ik de nieuwe BB Bold uitprobeer, hier in de VS. Als ik er namelijk mee overweg kan, kan iedereen het! Als ik er tevreden over ben, is iedereen het! Need I say more?
tim1502

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al diverse blackberry toestellen gehad en ben een erg kritische persoon als het gaat om technische ontwikkelingen. Een telefoon moet bij me passen net zoals een partner.  Momenteel ben ik aan het beslissen of ik na het verloop van mijn contract opnieuw een Iphone wil of dat ik weer terug wil naar BlackBerry. Ik hoop dat de Blackberry 9900 een nieuwe generatie is binnen de blackberry-familie. Door het uitproberen van de nieuwe blackberry 9900 hoop ik niet alleen mezelf te overtuigen dat dit toestel de nieuwe "must have" is maar ook hoop ik veel van mn vrienden te overtuigen die momenteel ook zitten te tewijfelen over het wel/niet aan schaffen van een blackberry 9900.
 
Reppo1000

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik vind dat ik DÉ Blackberry expert ben van Nederland, omdat ik dagelijks werk met mobieltjes en tablets. Ik ben zelf grote fan gadgets en mobieltjes. Ik heb een bold 9780 en een torch gehad gehad. De bold beviel mij goed. Echter de snelheid liet wat te wensen over bij mij. Ik heb momenteel een Dell Streak 5 ingebruik. Een 5 inch tablet/phone. Maar ik mis de handigheid van een Blackberry ontzettend. Ik zou de nieuwste Bold 9900 testen op gebruiksvriendelijkheid, touchscreen, snelheid. Ik zou ook mijn productkennis verder willen uitbreiden om zo beter advies te kunnen geven aan mensen.
 
Groetjes
BBPien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Mijn naam is Pien en ik ben al ruim 3 jaar lang een trouwe Blackberry gebruiker. Begonnen met een Bold, en daarna een Curve. Vanaf dag 1 een trouwe fan! Zowel voor het werk als voor privé voldoet Blackberry aan mijn wensen en verwachtingen van een smartphone.
Ik zweer ook bij het qwerty toetsenbord en mij krijg je dan ook niet aan de iPhone...
 
Wat betreft de Blackberry Bold 9900 ben ik toch wel benieuwd naar de combinatie met het touchscreen. Ik verwacht dat dit toch wel extra gebruikersgemak gaat opleveren. Ook de mogelijkheden van de NearFieldCommunication (betalen met de Blackberry in plaats van met een bankpas of contant) wil ik graag testen. Ik heb gelezen dat dit ook kan voor bijvoorbeeld reistickets. Ideaal, gezien ik regelmatig trein en vlieg.
Volgens mij is de Bold 9900 zowieso wel aan mij besteed als regelmatige reiziger, want ze hebben ook een vernieuwde maps toegevoegd, welke ik zal testen als ik gekozen wordt (binnen Nederland hoor Vodafone, geen zorgen!).
 
Kortom, genoeg reden hoop ik om deze Blackberry tijdelijk in mijn handen te geven om te testen. Ik zal andere forum gebruikers uitgebreid verslag doen van mijn bevindingen!
 
Groetjes
Pien
MaartenM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,
 
Bedankt voor deze mooie kans om de nieuwste BlackBerry te testen.
 
Ik gebruik mijn BlackBerry torch sinds 3 maanden, en ik heb hiervoor een bold 9700 gehad sinds 2009. Ik ben zeer tevreden over BlackBerry telefoons, maar er zijn natuurlijk altijd verbeterpunten. 
 
Ik zal bij de Bold 9900 voornamelijk letten op gebruiksvriendelijkheid, interactie, design en interface en op basis daarvan een recensie schrijven en een FAQ rubriek opstellen. Ook zal ik kijken naar de applicatiemogelijkheden, nieuwe functies en naar zakelijk gebruik van de telefoon. Ook is het natuurlijk belangrijk om te kijken naar de mogelijkheden voor jongeren, en vanwege mijn leeftijd kan ik dat goed inschatten  
 
Aangezien mijn ervaring met BlackBerry's, en mijn vaardigheid om goede recensies te schrijven hoop ik dat jullie mij uitkiezen om de nieuwe BlackBerry te testen. 
 
Met vriendelijke groet,
 
Maarten Magielse 
 
 
 
 
 
JustJoey88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind dat ik de juiste persoon ben om de bold 9900 te testen. Dit komt omdat ik de bold 9000-9700 heb gehad, nu beschik ik over een Torch 9800. Mijn favorieten telefoon is altijd de bold 9000 geweest maar vind de Torch ook erg prettig werken. Ik ben zeer benieuwd hoe de werking van de touchscreen is op de 9900. Ook wil wil ik alles uittesten op het nieuwe OS7.

Dagelijks ben ik te vinden op de crackberry website om altijd op de hoogte te zijn van al het nieuwe blackberry nieuws. Ik ben al 2x gecontacteerd door vodafone loyalty om te verlengen en geef elke x aan dat de bold 9900 mijn telefoon is.
 
Ook weet ik vrij veel van blackberry's af en ook al van de 9900 maar wil hem toch graag testen.
 
Ik hoop dat ik word gekozen.
 
Joey 
Tim
topicstarter
Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste forum gebruikers,

Bedankt voor de enthousiaste reacties op deze post. Het Forum team heeft Naez076, Miloutje en MaartenM verkozen tot test gebruikers voor de Bold 9900.

Dus...kom binnenkort terug in het Blackberry Board om hun reviews te lezen!

Met vriendelijke groet,

Tim
shippie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben erg benieuwd naar de bevindingen.
Wanneer kunnen we deze verwachten? 🙂
 
 
PS: valt me op dat je de Bold 9900 al kunt bestellen via de normale shop, maar niet als je wilt verlengen. Wanneer wordt-ie daar ook aangeboden? Mijn BB 9700 moet met pensioen 🙂
 
Tim
topicstarter
Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Schippie,

Welkom op het eForum!
De reviews verwacht ik ieder moment op het eForum, dus stay tuned 😄

Helaas hebben twee test winnaars afgezien van het lenen van het toestel en daarom zijn op dit moment twee moderators druk aan het testen en een review aan het schrijven. Hun bevindingen lees je dus binnenkort!

Ik heb even nagevraagd voor je of er al een datum bekend is waarop de Bold 9900 beschikbaar komt voor een verlenging, maar helaas kon het team doorover nog geen duidelijkheid geven.

Vriendelijke groet,

Tim
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic