Goedenmiddag!
Mijn naam is Milou, ik ben 24 jaar oud en ben nu 3 jaar in het bezit van een Blackberry toestel. Hiervoor heb ik Samsungs en een aantal iPhone's gehad. Ik heb zelfs een iPhone en een Blackberry tegelijk in gebruik gehad, maar uiteindelijk gekozen voor de Blackberry omdat deze voldeed aan al mijn verwachtingen. Ik heb twee Blackberry Curve's gehad en ben momenteel de trotse bezitter van een Blackberry Bold 9780. Ik neem mijn telefoon altijd en overal mee naartoe en ben helemaal gelukkig. Ik kan altijd en over mijn e-mail bijhouden en ook op het gebied van social media blijf ik helemaal up-to-date.
Ik wil graag de nieuwe Bold 9900 testen omdat ik wil kijken of deze voldoet aan alle eisen van een social media marketeer en ondernemend persoon! Ik ben momenteel werkzaam als Social Media marketeer in mijn eigen bedrijfje en daarnaast studeer ik Communicatiewetenschappen. Ik wil dus heel graag testen of deze Blackberry Bold 9900 voldoet aan alle eisen voor een echte communicatie expert!
Ook wil ik ervaren hoe het is om de ideale eigenschappen van een telefoon gecombineerd te zien: zowel een touchscreen als een toetsenbord. Idealer kan volgens mij niet, dus laat mij het ervaren en ik zal er een interessante review over schrijven! Ik zal er zelfs een filmpje van maken!
Ik kan niet wachten om te beginnen met testen!
Groeten Milou