Thewizard

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

EDGE locaties

Is het bekend welke locaties EDGE krijgen? Of worden alle GSM masten omgezet naar EDGE?
Mijn werklocatie (rond de 1500 werknemers, uiteraard niet alleen Vodafone gebruikers) heeft nl. alleen GPRS, en EDGE (of UMTS) zou natuurlijk erg welkom zijn.
 
Is er ergens een mogelijkheid om een verzoek in te dienen?
3 Reacties 3
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Quote: "
Mijn werklocatie (rond de 1500 werknemers, uiteraard niet alleen Vodafone gebruikers) heeft nl. alleen GPRS, en EDGE (of UMTS) zou natuurlijk erg welkom zijn."
 
Dus.... de meeste Vodafone gebruikers ervaren hier alleen een verbinding met GPRS?
 
Zoals tweakers heeft aangegeven wordt er inderdaad door vodafone aan het netwerk gewerkt in locaties waar de umts verbindingen slechter zijn. Durf je alleen niet aan te geven of dit op korte termijn is of dat het voor heel het land is..
 
Wat zegt Vodafone ervan?
 
Groet
Thewizard
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is hier alleen maar GPRS mogelijk, mede door de locatie op de Veluwe waar de masten dun bezaaid zijn. De huidige mast staat op de werklocatie waar tevens KPN en T-Mobile hun (GSM) antennes in hebben hangen.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Je zou altijd eens direct contact kunnen opnemen met Vodafone (je hebt geen zakelijk contactpersoon zeker? dat zou handig zijn)
 
Op zakelijke locaties worden ook wel eens picocellen geplaatst waardoor je gebruk kunt maken van Vodafone UMTS op de werklocatie. Zal echter niet gratis zijn verwacht ik.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic