Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes

E-mail over de betaling van je Netflix-abonnement

ForumCrew. Geef het bericht de titel “Netflix” en vermeld je mobiele nummer, e-mailadres en klantnummer. Hoe je een privébericht stuurt, vind je hier.

Heb je de e-mail niet gekregen, dan hoef je geen contact met ons op te nemen. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van je Netflix-abonnement.

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws over dit probleem, abonneer je dan op dit forumtopic. Als je dat doet krijg je een bericht zodra wij hier een update plaatsen. Je hoeft dan niet in te bellen bij onze klantenservice voor meer nieuws, want je bent gelijk op de hoogte zodra dat nieuws er is.

Update: Goed nieuws! Het probleem is opgelost.
108 Reacties 108
Jeanet-W

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update: Goed nieuws! Het probleem is opgelost.

Het probleem is dus nog steeds NIET OPGELOST, vanmorgen ontvingen wij een email van Netflix dat het abonnement is opgezegd. Netflix gebeld en die zeggen dat Vodafone niet heeft betaald en dat daardoor het abonnement is beeindigd.

Vanaf 11 uur bezig geweest om vodafone te bellen, tig keer word de verbinding al bij voorbaat verbroken omdat het te druk is, dan heb je eindelijk iemand aan de lijn die nergens vanaf weet, terwijl dit probleem toch al ruim een maand speelt zoals hier te zien is, raar dat de medewerkers dan nergens vanaf weten.
Maar dan moet ik doorverbonden worden en dat duurt weer heel erg lang voor ik iemand aan de lijn heb, die ook nergens vanaf weet, maar weer doorverbinden dan, dan hoor ik wel iemand maar die doet dan net of hij mij niet hoort en verbreekt de verbinding.

Maar weer bellen dan en ondertussen vind ik dit bericht op internet en weet dus zodoende dat het probleem al langer aan de gang is.
Dan word ik na weer ruim 3 kwartier en 4 medewerkers verder eindelijk door verbonden naar iemand die zegt wel iets over netflix te weten, als ik zeg dat ik op het forum zie dat die probleem al ruim een maand speelt zegt hij van ja waarom belt u dan zo laat, duhhh wij kregen vanmorgen pas een mailtje hoe kunnen we dan eerder bellen. Nou ik heb 2 opties of afwachten of een abonnement bij Netflix nemen en verder zou hij het ook niet weten,
als ik zeg dat ik al vanaf 11 uur bezig ben om dit probleem op te lossen en ik mijn kookpunt wel zo ongeveer heb bereikt, maar toch probeer vriendelijk te blijven en ik van hem niet verwacht dat hij op een arrogante toon tegen mij spreekt, verbreekt ie gewoon de verbinding!!!!! Geen enkele vorm van medeleven, excuses of wat dan ook.
En op de manier waarop ik door alle andere medewerkers te woord ben gestaan en hun kennis zal ik maar niet uitweiden, want dan word het wel een heel lang verhaal.

Ik ben zelf werkzaam in een callcenter maar als ik de klanten zo te woord zou staan zoals bij vodafone gebeurd dan had ik allang geen werk meer gehad, dit is ronduit schandalig zoals er bij Vodafone met klanten word om gegaan.

Wij zijn al jaren klant bij Vodafone met 3 abonnementen en betaal per maand zo'n 450 euro, maar overweeg nu toch echt om over te stappen naar een andere provider want bij ons is het al langere tijd probleem op probleem bij Vodafone en van hun kant hoor je nooit iets of is er nooit eens een tegemoetkoming.

Maar vodafone wat gaan jullie doen aan het feit dat ons Netflix abonnement is opgezegd ????

Zie graag spoedig een reactie tegemoet

Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Of dit met bovenstaande te maken heeft durf ik niet te zeggen aangezien dit een tijd terug was. Echter ben je de eerste die zich hier meldt.
Zoals je hier waarschijnlijk al boven hebt gelezen kunnen de Vodafone medewerkers niet in de systemen. Mijn collega's van de klantenservice kunnen hiervoor een case aanmaken (afdeling smartphone crew) zodat het onderzocht kan worden. Maybe dat of meer weten op dit moment?
Jeanet-W

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Netflix zegt dat jullie niet hebben betaald en dat daarom het abonnement is opgezegd en dat is toch ook duidelijk wat ik hierboven lees, dus lijkt me wel dat het over hetzelfde gaat.
En de eerste die zich hier meldt ??? Volgens mij zijn er al veel berichten voor mij gepost.

Ik denk dat het wellicht opgelost was, maar dat het zelfde probleem als in juli zich nu weer voordoet en dat is het aan Vodafone om hier zo snel mogelijk actie op te ondernemen.

Ook staat er in het eerste artikel dat de klant hier niet de dupe van mag worden, maar zoals gewoonlijk de laatste tijd bij Vodafone word de klant daar wel de dupe van. Wat heb ik er aan dat jullie een case aanmaken, jullie moeten gewoon wat ik betaald heb aan Netflix betalen en dan is het probleem opgelost, heel erg simpel dus!!!

Ook vind ik het wel erg kortzichtig van Netflix om zomaar het abonnement te beeindigen als ook zij weten dat er problemen zijn tussen hun en Vodafone.

En er heeft niemand van de klantenservice geweest die heeft gezegd dat ze een case kunnen aanmaken, maar dat moet denk ik ook niet de bedoeling zijn, het probleem moet gewoon zo snel mogelijk, zo niet meteen opgelost worden, want wij hebben netjes betaald!!!






Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben helemaal met je eens dat klanten niet de dupe mogen worden
Ik zelf ben van de afdeling smartphome crew en toen hebben wij ook case aangemaakt om het op te kunnen lossen. Dat is ook de reden waarom ik het aangeef.
Als het daadwerkelijk weer van vooraf aan begint (je bent de eerste namelijk die het nu meldt, althans hier) dan dient dit aangekaart te worden.
Jeanet-W

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar nu weet ik nog niet wat er nu gaat gebeuren zodat dit word opgelost ??????
Anonymous
Niet van toepassing
Daar voor is juist de case nodig. Hoe eerder het onderzocht wordt, hoe eerder er een oplossing is.
Ik kan je helaas vanuit hier niet verder helpen omdat ik niet in de systemen kan. Tevens ben ik zelf ook niet aanwezig bij de klantenservice op dit moment.

Jeanet-W

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nu wil je zeggen dat ik weer moet bellen ???????

Ik heb gebeld vanaf 11 uur vanmorgen zoals ik al schreef en wat ben ik daar mee opgeschoten, niks nakkes nada!!! Ja dat ik tig keer word door verbonden en onbeschoft te woord word gestaan.

Dus dat ik hier nu reageer is om op deze manier wel geholpen te worden, zoals je toch wel zult begrijpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Tuurlijk begrijp ik dat
Maar je begrijpt toch ook dat het forum alleen wordt ingezet als er heel veel mensen last van hebben. Zoals vorige keer met Netflix.
Zoals ik al aangaf kan ik op dit moment niks voor je betekenen. Je kunt wel een bericht posten op de Facebook pagina. Mijn collega's daar kunnen wel in de systemen. Post er dan ook meteen een link van dit topic erbij.
Tevens kan het via de chat of de klantenservice (www.vodafone.nl/support/contact)
Jeanet-W

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat begrijp ik echt niet!!
Waarom pas als er heel veel mensen last van hebben en bij de klantenservice weet niemand waar het
over gaat en daar kwam ik niet verder, dus daarom ben ik op internet gaan zoeken en kwam ik bij dit topic
uit en reageer ik omdat het over precies hetzelfde gaat.

En dan verwacht ik als klant dat al kan je zelf niks, je het wel aan een collega door kan geven die er wel wat mee kan...dat zou klantvriendelijk zijn en me niet weer naar een ander sturen zoals al je collega's op de klantservice dus doen en als ze het helemaal niet meer weten verbreken ze gewoon de verbinding.

Bij Vodafone is blijkbaar nog heel veel te doen aan klanttevredenheid en aan het beleid om hun klanten via de kortste weg te helpen.

En ik ga niet via facebook reageren want niet mijn hele vrienden bestand hoeft dit mee te lezen toch of wel.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes


Het is inderdaad zo dat onze klantenservice dit even voor je moet nakijken. De mail uit dit issue is alweer uit juli. Als je dus deze week nogmaals zo'n mail hebt ontvangen moeten we dit zien als een nieuw issue en dan moeten we dus nakijken waar dit vandaan komt.

Natuurlijk is het ook fijn dat je dit meldt via het forum, maar we kunnen hier geen individuele issues oppakken omdat we hier niet de mogelijkheid hebben om het op te volgen. Dit is wel handig voor ons omdat we snel kunnen zien of er over een bepaald issue meerdere meldingen binnen komen. Aangezien je op dit moment (augustus) de enige bent moet er wel echt even naar gekeken worden.

Mocht je het liever niet willen melden via Facebook, kan het ook telefonisch, via Twitter of via het feedbackformulier op onze website. Alvast bedankt!
Eluminx

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
. Ook ik heb dezelfde e-mail ontvangen en mijn Netflix is opgezegd. Het lijkt erop dat dit issue nu alsnog de kop opsteekt. Contact gehad met smartphone crew en deze gaan het verder uitzoeken.
Anonymous
Niet van toepassing
Top dat je het door hebt gegeven aan de smartphone crew
Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.

suussel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij idem... Sinds 18 augustus geen netflix meer. Vanmorgen werd ik Door Vodafone doorverwezen naar dit forum en moest ik een Prive bericht sturen naar forumcrew
:http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/E-mail-over-de-betaling-van-je-Netflix-abonnement/td-p/2...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Bedankt voor jullie meldingen! Wij hebben het intern weer doorgegeven.
yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedenavond ik wil toch even dit doorgeven omdat er misschien wat met Netflix is. Nu kreeg ik gisteren een melding van opgelicht dat er weer oplichters bezig zijn. En daarom dacht ik ik deel deze link wel even. Misschien heeft het ermee te maken.http://www.opgelicht.nl/alerts/webshops/alert-detail/alert/1537 - Netflix-klanten doelwit phishingaanval - gezien in de #opgelicht app
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Super dat je dit post, maakt extra mensen weer alert op dit soort praktijken. Echter en gelukkig gaat het hier om een iets andere mail.
Moet trouwens wel zeggen dat in de mail die je post een aantal spelfouten etc staan waardoor je dit soort praktijken kunt herkennen.
yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi steven ik weet dat het niet om die mail zal gaan want vorige maand had ik ook dat Netflix mij had gemaild doordat Vodafone de rekening niet had betaald. Maar misschien zijn er mensen die toch zo'n rare mail binnen krijgen en dan kunnen ze die melding die ik heb gepost vergelijken voordat ze in de problemen komen. Daarom had ik die link hier neergezet. En je schrijft dat je het ook al kan zien aan de taalfouten. Nou als ik eerlijk ben zal mij dat op het moment als ik het lees niet opvallen. ????
Anonymous
Niet van toepassing
Ja kan ik me voorstellen is inderdaad niet iets waar je meteen op let.
huangliying1966

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Moderator: Inhoud van dit antwoord verwijderd. Dit bericht was in strijd met de forumregels
Eluminx

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Case is 19 aug aangemaakt. Helaas nog steeds geen update ontvangen. Helaas ook nog steeds geen Netflix
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic