Beerensadvies

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

E-mail ontvangen en versturen via Mobiel internet (iphone 6s - zakelijk abbonement)

Beste,

Al een tijdje loop ik te stoeien om mijn e-mail binnen te krijgen op mijn mobiele telefoon. Op internet is het één en ander te vinden, maar dit werkt blijkbaar niet voor mij. Op WI-FI ontvang ik al mijn emails, maar het is natuurlijk ook erg handig als ik mijn mails ontvang als ik onderweg ben.

Wat heb ik nu gedaan:
Email ingesteld via "ANDERS".
Inkomend: ****wise.eu
Uitgaand: ****wise.eu

Deze instellingen werken op mijn laptop prima, echter op mijn mobiel werkt het niet.

Om dit op te lossen heb ik uitgaande server aangepast naar "sendmail.vodafone.nl" met mijn emailadres info[at]beerensadvies.nl en mijn wachtwoord die ik gebruik op MyVodafone. (Dit staat op jullie forum in een bericht van 2013 en te vinden op Google)... Ook hierbij krijg ik een foutmelding. Waar kan het aan liggen?

Graag zou ik willen weten hoe ik mijn mail ook buitenshuis dus via 3G/4G kan ontvangen..!

Met vriendelijke groet,

Robert
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Beerensadvies
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Nadia en Desiree,

Het is ondertussen opgelost.

De instellingen van uitgaande server stonden juist, echter was er nog steeds een "raar" conflict. Door het volledig resetten van de telefoon werkt het nu wel..

Thx for the support.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Beerensadvies
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Helaas werkt na het instellen van de uitgaande mailserver op sendmail.vodafone.nl het verzenden van e-mails nog steeds niet. Krijg nog steeds de melding dat de verbinding mislukt is..
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi @Beerensadvies, vervelend dat het niet lukt om je uitgaande mailserver goed in te stellen zeg! Je geeft aan dat je op de uitgaande server info[at]beerensadvies.nl gebruikt. Is dit ook het e-mail adres waarmee je inlogt op My Vodafone? Het is namelijk belangrijk dat dit overeenkomt. Groetjes, Désirée
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
We hebben niets meer van je gehoord, ik ga er dan ook vanuit dat het inmiddels gelukt is 🙂 Tenzij er nog een reactie komt, sluiten we dit topic over twee dagen.
Beerensadvies
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Nadia en Desiree,

Het is ondertussen opgelost.

De instellingen van uitgaande server stonden juist, echter was er nog steeds een "raar" conflict. Door het volledig resetten van de telefoon werkt het nu wel..

Thx for the support.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Beerensadvies goed om te lezen dat het opgelost is! Bedankt voor de terugkoppeling 🙂
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic