mbenbah

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-Mail Verzenden Met Vodafone ?

Ik heb me suf gezocht naar de instellingen van Vodafone voor het verzenden van e-mail, eindelijk is het gelukt.
bijvoorbeeld a jansen bij provider Telfort
POP-accountgegevens
Account: A. Jansen
Adres: a.jansen@telfort.nl)
Beschrijving: a.jansen@telfort.nl

Server inkomende post
Hostnaam: pop.telfort.nl
Wachtwoord: *****(je wachtwoord dat bij Online account hoort)

SMTP
Hostnaam: authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: mail0612345678(je 06nummer)
Wachtwoord: *****(je wachtwoord dat bij My Vodafone account hoort)
Gebruik SSL: uit
Identificatiemethode: Wachtwoord
Serverpoort: 25

Dit werkt bij mij als een speer.
2 Reacties 2
Ron1978

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, het is even zoeken maar ik gebruik de instellingen ook al een aantal maanden nu, net als m'n vrouw die ook bij Vodafone zit. Overigens gebruik ik voor de inkomende server gewoon de pop van mijn email provider en als uitgaande server degene die jij hier noemt. De ontvanger ziet dan gewoon je mailadres die je gebruikt bij je inkomende server, werkt perfect allemaal. Vreemd dat het op de site van Vodafone zo diep verborgen zit voordat je de instellingen eindelijk te pakken hebt.
Robi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,Heb al vanalles geprobeerd op m'n iphone om email te kunnen versturen (inkomend werkt prima). Abonnement van Vodafone, internet e.d via ziggo. Hiervooor had ik een Nokia E71 en werkte prima, overigens ook pas later via Nokia Software. Ben nu in het bezit van een 3gs 32 gb en heb de volgende instellingen:POP accountgegevensNaam: Voornaam AchternaamAdres: Voornaam.Achternaam@ziggo.nlBeschrijving: POP 3Server inkomende postHostnaam pop.ziggo.nlGebruikersnaam: Voornaam.Achternaam@ziggo.nlWachtwoord: eigen ***** Server uitgaande postSMTP: authsmtp.vodafone.com (vroeger SMTP.ziggo.nl) => werkt beide nietHoofdserver: authsmtp.vodafone.comGebruikersnaam: Voornaaam AchternaamWachtwoord: eigen ******Gebruik SSL: staat uitIdentiteitscontrole: ??Serverpoort: 25 (ook 587 en 110 geprobeerd)Wat doe ik fout? SUPER BEDANKT voor jullie hulp!Groet,Robin
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic