Rwaalboer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eén specifiek nummer niet bereikbaar. Oplossing?

Hallo Vodafone community,

Ik heb wat bijzonders. Ik heb 1 nummer welke ik niet kan bellen. Ik heb zelf al gekeken als het nummer bij mij geblokkeerd stond en dit was niet het geval. Voor de zekerheid heb ik het nummer geblokkeerd en de blokkering weer opgeheven. Vanaf de andere kant hebben wij hetzelfde gedaan. Mijn nummer geblokkeerd en weer opgeheven. Geen resultaat. Bijde telefoons opnieuw opgestart. Ook geen resultaat. Het nummer wat ik bel is ook een Vodafone nummer. Vanaf andere toestellen is het nummer wel te bereiken. 

Is het voor Vodafone mogelijk om de nummers te checken met elkaar om te achterhalen waarom ik daar niet heen kan bellen? 

3 Reacties 3
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 15Likes

Hallo @Rwaalboer en welkom op de Community! Dat is zeker een bijzondere kwestie. Je zou inderdaad zeggen dat er dan een blokkering op zou staan, maar dit heb je zo al uitgesloten. Hier moeten we verder voor gaan kijken. 

Rondom deze vraag, moeten we eerst wat informatie achterhalen. Zou je de volgende informatie in je profiel kunnen zetten?
-Nummer andere gebruiker die je niet kan bereiken.
-Via foto's aantonen wanneer er gebeld is. Bij voorkeur meerdere voorbeelden.
Dan zal ik het verder nalopen voor jullie!

Rwaalboer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. Ik heb het nummer in mijn profiel gezet.  Hieronder een foto met gespreks pogingen.

1000015074.png

 het nummer kan mij wel gewoon bellen.

Alvast bedankt 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 48Posts
  • 7Oplossingen
  • 7Likes

Hi @Rwaalboer dankjewel voor het aanvullen van de gegevens. Heb je jouw simkaart al eens in een ander toestel gedaan om te checken of je het betreffende nummer dan wel kan bellen? Zo kunnen we uitsluiten of het in een instelling in je toestel zit. Doe ook een reset op je telefoon,  je vindt hier hoe je dit doet voor zowel iOS als Android . Zorg er wel voor dat je een back-up maakt van alle persoonlijke gegevens in je telefoon als je deze terug zet naar de fabrieksinstellingen. Heb je dit alles gedaan maar lukt het nog steeds niet het nummer te bellen, laat het ons hier weten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic