Quota

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eén account voor één klant

Hoe mooi zou het zijn wanneer de klantgegevens van mijn mobiele abonnement en mijn Vodafone thuis abonnement zou kunnen koppelen zodat ik alles in één overzicht zou hebben.

Dit zou Vodafone ook meer mogelijkheden geven tot het doen van relevante en interessante aanbiedingen aan klanten.
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Bedankt voor jouw idee.

Ik kan me de voordelen hiervan wel voorstellen. Zo weet je meteen waar je maandelijks aan toe bent. Kun je iets meer uitleg geven over hoe (en waar) je dit graag had willen zien?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Quota , had je het bericht van Astrid nog gelezen? Anders sluiten we dit idee en wijzigen we de status naar 'Niet Goedgekeurd'.
Quota
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc, ik zie nu net de reactie van Astrid ik kom hier op terug. Misschien kun en jullie me bellen?
Quota
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar het me met name om gaat is dat ik in de Vodafone app ook mijn thuis abonnement kan zien, inclusief eventueel afgenomen extra's. Één aacoutn waarmee ik op mijn Vodafone kan inloggen en dan van alle producten In één overzicht. Ik zou hier graag verder over uitwijden, vindt dit alleen niet het meest geschikte medium ervoor
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bedankt voor de extra uitleg. Het idee is afgekeurd aangezien het niet gaat over een idee waarmee het forum zelf verbeterd kan worden. Het "Feedback Over Het Forum" ideeënpagina is bedoeld voor ideeën over hoe jij het forum kunt verbeteren. Je kunt eventueel wel een normaal Topic aanmaken op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic