ArthurH

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dynalogic

Wat een drama. Vorige week zakelijk nieuw abbo. afgesloten. Zou dinsdag geleverd door Dunalogic. Dinsdag is koerier niets eens onderweg gegaan. Geen bericht, geen uiteg. Gebeld, nee meneer komt morgen. 10 minuten later een mailtje, woendag lukt niet wordt donderdag..... maar u raadt het al.......

Beste klant,
Mede door de vrije dagen van vorige week en de drukte door het zomerse weer is het bij Dynalogic drukker dan normaal.
Dit heeft helaas als resultaat dat een aantal bezorgingen later dan het geplande tijdvenster of zelfs helemaal niet worden geleverd.
Wij bezorgen zo snel als wij kunnen en wanneer het niet lukt om een bezorging uit te voeren, proberen wij zo snel mogelijk een nieuwe afspraak in te plannen. Voor de actuele status van uw zending verwijzen we u naar MyDynalogic.
Namens het Dynalogic team willen wij onze excuses aanbieden voor het veroorzaakte ongemak en doen er alles aan u zo snel als mogelijk weer optimaal van dienst te zijn!
Met vriendelijke groet,
Dynalogic BV

Uitleg op de site:
01 jun. 2017 07:57 Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout

Hebben meer mensen deze ervaring???? Iemand een idee waarom Vodafone gebruik van dergelijke amateurs?
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
ArthurH, welkom op het Vodafone Forum! Bedankt voor de melding hierover. We hebben onlangs inderdaad enkele klachten ontvangen en intern doorgezet. Ik zal je bericht toevoegen zodat een deze situatie in de toekomst hopelijk kan worden voorkomen en Dynalogic beter is voorbereid.
GijsF

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb dezelfde problemen. Levering van Sim en pinnen is nu al voor de 4e keer misgegaan: levering wordt geannuleerd, koerier heeft defecte pin automaat, sorteerfout, etc. Bellen met zowel Dynalogic als Vodafone levert niets op. Ik wordt hier redelijk wanhopig van. Mijn nieuwe abonnement gaat 18 juni in maar dit loopt al sinds 27 mei. Er komt maar geen verbetering. Ik blijf maar wachten op een e-mail van Dynalogic sinds afgelopen zaterdag. Help!
PJVB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja zelfde ervaring en inderdaad verschrikkelijke service. Goed bedoeld maar elke keer weer een excuus waarom het niet is gelukt. ga de boel denk ik zelf maar annuleren.
ArthurH
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wederom een teleurstelling.

Koerier had 49 pakjes. Wij waren de 49e. Hij heeft 48 pakjes afgeleverd (als het waar is op de site) en stopte toen....

Ze doen het er om....
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic