koopsjaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dynalogic

Iemand ervaringen met "dienstverlener" Dynalogic. Wat een waardeloos bedrijf is dat zeg!
3 juni 2017:
Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik was te laat bij de deur. De chauffeur had de bestelling er al uitgehaald en kon m niet meer terughalen. Ik kreeg een kaartje van hem zodat ik een nieuwe afspraak kon maken. Ik heb direct gebeld. Na 16 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt een nieuwe afspraak gemaakt.
5 juni 2017:
Ja het is tweede pinksterdag, maar dan wordt er ook gereden door Dynalogic. Zo werd me verteld door de telefoniste van Dynalogic. Geen chauffeur gezien.... Achteraf gezien waren er logistieke problemen?
Dat is natuurlijk heel goed mogelijk. Drukke feestdagen enzo.. Enfin we laten ons niet uit het veld slaan.
10 juni 2017:
Nu komt de chauffeur toch echt? Of nee, toch niet... Om 12:10 uur een mail dat de chauffeur tevergeefs aan de deur is geweest. ?!? We waren thuis, we hebben geen chauffeur of bestelbusje gezien. Ook geen kaartje in de brievenbus dat ze langsgeweest zijn. Vol verbazing bellen met het inmiddels bekende nummer.
Nadat je weer tijden in de wacht hebt gestaan zeggen ze doodleuk dat jij liegt, omdat de chauffeur heeft aangegeven wel aan de deur te zijn geweest. En die geloven ze direct.......
Na mijn ongenoegen geuit te hebben wil de telefoniste graag het tegendeel bewijzen, dus weer wordt een nieuwe afspraak gemaakt.
11 juni 2017:
Tussen 8:00 en 12:00. Mijn zoon heeft dan een wedstrijd en ik moet persoonlijk thuisblijven om de spullen in ontvangst te nemen. Vervangend vervoer geregeld en ik blijf dus thuis. Halverwege de ochtend een berichtje dat door logistieke problemen de levering niet binnen het tijdswindow wordt geleverd, maar ze doen hun uiterste best. Ik wacht nog steeds op de zending.
12 juni 2017:
Net online een afspraak gemaakt, vorige afspraken waren immers telefonisch. Misschien gaat dit wel goed. Fingers crossed. Dit is de laatste poging anders ga ik m wel ophalen in de vodafone winkel.....
Vodafone, alsjeblieft stop met dit bedrijf.
5 Reacties 5
koopsjaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En we gaan door:
Dynalogic heeft een hattrick gescoord! Proficiat!
13 juni tussen 17:00 en 21:00 uur maar niemand gezien vanwege een sorteerfout.

Waarom informeert Dynalogic de geadresseerde niet hierover. Als ik in de historie kijk weten ze dit al ruim van te voren... Enfin, ik geef het op. Ik ga vandaag mijn order annuleren en ik haal m wel gewoon in de vodafonewinkel.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi koopsjaa,

Dat klinkt helemaal niet goed! Allereerst excuses dat het elke keer weer mis gaat 😞
Ik snap dat het je nogal frustreert en dat je er helemaal klaar mee bent.
Helaas kan ik je vanuit het forum verder niet helpen gezien dit echt bij Dynalogic zelf ligt, maar ik ga het wel intern doorgeven, want dit kan natuurlijk echt niet.

Laat je ons weten wanneer je je pakket hebt ontvangen of hebt opgehaald?

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic