Wat een drama. Vorige week zakelijk nieuw abbo. afgesloten. Zou dinsdag geleverd door Dunalogic. Dinsdag is koerier niets eens onderweg gegaan. Geen bericht, geen uiteg. Gebeld, nee meneer komt morgen. 10 minuten later een mailtje, woendag lukt niet wordt donderdag..... maar u raadt het al.......
Beste klant,
Mede door de vrije dagen van vorige week en de drukte door het zomerse weer is het bij Dynalogic drukker dan normaal.
Dit heeft helaas als resultaat dat een aantal bezorgingen later dan het geplande tijdvenster of zelfs helemaal niet worden geleverd.
Wij bezorgen zo snel als wij kunnen en wanneer het niet lukt om een bezorging uit te voeren, proberen wij zo snel mogelijk een nieuwe afspraak in te plannen. Voor de actuele status van uw zending verwijzen we u naar MyDynalogic.
Namens het Dynalogic team willen wij onze excuses aanbieden voor het veroorzaakte ongemak en doen er alles aan u zo snel als mogelijk weer optimaal van dienst te zijn!
Met vriendelijke groet,
Dynalogic BV
Uitleg op de site:
01 jun. 2017 07:57 Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout
Hebben meer mensen deze ervaring???? Iemand een idee waarom Vodafone gebruik van dergelijke amateurs?