Kaolovoda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dynalogic komt niet opdagen

Heb gisteren avond. Mijn sport lessen geannuleerd, zodat ik thuis kon zijn.Vervolgens komt dynalogic gewoon niet opdagen, geen mail bericht of sms, niks! werk als zzper , Ik betaal per maand Honderd euro aan Vodafone! 
Ze hebben kennelijk letterlijk schijt aan klanten. Ben toch geen hond!  Zo ga je toch niet om met mensen! Ga vandaag maar bij andere aanbieders rondkijken, ben al meer dan 10/15 jaar klant . 

IMG_0080.jpeg

IMG_0081.png

  

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Kaolovoda 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat je zo'n reactie hebt maar bedenk ook dat iemand van Vodafone dit leest en zich net zo voelt als jij gisterenavond. Een moderator van Vodafone kan hier namelijk ook niets aan doen en daarom wil ik toch even kwijt dat ik het jammer vind dat je het zo schrijft. Maar nogmaals, wel begrijpelijk en het vervelende is dat Vodafone hier niets aan kan doen. Je zal toch contact op moeten nemen met Dynalogic voor een nieuwe afspraak. 

Het is wel goed dat je hier een melding maakt want dan kan iemand van Vodafone dit weer doorgeven aan de juiste afdeling. Al hoewel ik het idee heb dat ze er niet zoveel aan doen want het gaat al jaren niet lekker met bezorgen en toch blijven ze bij dat ene bedrijf. Voorheen kon je een klacht indienen via het klachtenformulier, maar dat is er ook niet meer. Daarom toch goed dat je het hier schrijft en ik kan op dit moment alleen maar adviseren om opnieuw een afspraak te maken voor bezorging. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic