ElinevL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dynalogic heeft mijn simkaart niet geleverd, gratis in Vodafone winkel halen?

Hallo,

Ik heb vorige week woensdag een abbonement afgelosten bij Vodafone. Hiervoor was ik al Prepaid klant bij Vodafone. Omdat ik nummerbehoud wil, kreeg ik een nieuwe simkaart toegestuurd. Dit gaat via het bedrijf Dynalogic en hiervoor moest een afspraak ingepland worden. Ik zou een track & trace ontvangen, deze heb ik nooit gehad. Wel heb ik een afspraak ingepland voor afgelopen maandag, maar mijn simkaart is niet geleverd. Volgens de medewerker bij Vodafone moet ik een nieuwe afspraak inplannen, maar dit kan niet omdat ik geen track & trace heb ontvangen (deze moet je invullen op de website van Dylogic). Kan ik gratis een simkaart in een Vodafone winkel ophalen? Dan zou voor mij het probleem opgelost zijn namelijk.
5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi ElinevL,

Wat balen dat het zo moeizaam gaat.
Je kunt altijd in de winkel een gratis simkaartje halen. Dat is geen enkel probleem en dan heb je hem tenminste direct 🙂
Succes ermee!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
ElinevL, is het inmiddels nog gelukt?
ElinevL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jep, ik heb er zelf een in de winkel opgehaald. Kan wel pas als je abbonement al is ingegaan... Je zit dus een paar dagen zonder bereik totdat je zelf een nieuwe simkaart haalt in de winkel. Kreeg vanmiddag een mailtje van Dynalogic dat ze mijn simkaart gister zouden leveren, een flinke week vertraging dus
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wij zijn van onze levering afhankelijk van Dynalogic ElinevL. Jammer om te horen dat het proces zo moeizaam is verlopen. Gelukkig is het nu in ieder geval opgelost. We zullen je feedback in ieder geval meenemen. Bedankt daarvoor.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic