itzabyss

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dynafix klacht Samsung Galaxy S7 Edge

Na het opladen van mijn Samsung GALAXY S7EDGE aan de bijgeleverde snellader ontdekte ik scheur in het scherm. Aangezien ik nog 18 maanden garantie heb maak ik een ophaal afspraak met Dynafix.Ze constateren de scheur maar geven aan dat dit het gevolg is van Stoot,druk of val schade. Geen van deze oorzaken komt mij bekend voor. het toestel is nog nooit gevallen heeft nooit klemgezeten of is verbogen geweest. Dynafix geeft aan dat het toeste niet meer gemaakt kan worden. Ik kan kiezen uit 3 optie 1. ik koop bij hun een refurbished toestel voor €435,- 2.Ik laat het toestel milieu vriendelijk afvoeren 3. Betaal de 59 euro en krijg het toestel ongerepareerd retour. Ik kies voor optie 3. Maar blij ben ik er niet mee. Dynafix kan nl niet aangeven waar de schade zit behalve dat er een scheur op het scherm zit. Ik ben er van overtuigd dat dit door de snellader is gekomen. Waardoor de batterij wam wordt en uit zet. Dit uitzetten kan het glas gebroken hebben. Maar dit willen ze niet uitzoeken. Ze hebben hun oordeel al klaar. Ik krijg geen duidelijk antwoord,ze schuiven hun oordeel af op Samsung. Omdat het toestel volgens Dynafix niet meer te maken is vraag ik namens mijn verzekering een Total loss verklaring. Deze krijg ik niet omdat volgens Dynafix het toestel nu ineens wel te maken is. Maar dan is het toestel al weer richting mijn adres gestuurd. Aangezien Dynafix weigert het toestel onder de garantie te maken ben ik niet van plan og verdere zaken met dit bedrijf te doen. art7:17 bw zegt nl dat Ik nog conformiteitsrecht heb Aangezien het heuvel binnen 6 maanden na aanschaf is ontstaan En ik mag verwachten dat ik een dergelijk produkt gekocht heb. Dynafix moet met duidelijke bewijzen komen dat deze schade door mij veroorzaakt zou zijn en niet door de batterij of iets anders dan val stoot of drukschade. Dynafix laat nu het bewijzen aan mij over maar zo werkt het niet. Ik vindt dat Dynafix / Vodafone / Samsung voor de kosten opdraaien die de reparatie van mijn toestel met zich mee brengt. Verder wil ik de 54 euro die Dynafix in rekening heeft gebracht voor naar mij mening slecht onderzoek, terug stort. Ik wil liever ook geen zaken doen met Dynafix. aangezien er zeer veel slechte recensies op internet staan positieve zijn moeilijk te vinden.

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie vanuit community. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic