Hoi @Rob50
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jeetje, wat vervelend dat je nog zit te wachten op een case uitslag. Normaal gezien duurt dit 5 tot 10 werkdagen, dus de beloofde 48 uur, is wel heel erg snel en voortvarend. Wat er nu aan de hand is en wat de case nu aangeeft, kan ik, omdat ik ook klant ben, niet zien. Maar ook de Vodafone medewerkers hier op de community kunnen niet kijken wat er nu besproken is. Heb je al in je My Vodafone app gekeken of daar een melding is gemaakt van je openstaande case? Misschien is daar het antwoord al wel in verschenen?
Anders zou ik toch weer een poging wagen om opnieuw een case aan te laten maken voor een onderzoek. Er komen hier wel Vodafone medewerkers langs om de topics te bekijken, en waar mogelijk, helpen op te lossen. Dus het is zo ie zo goed dat je hier een melding maakt, dan kunnen ze dat weer voor je doorspelen en ik hoop dan dat de betreffende afdeling je snel helpt.
Op dit moment kan ik je daarmee dus niet helpen. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers die je kunnen helpen door de juiste afdeling te benaderen om je verder te helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag.
Je mag hiervoor @Cecilia een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde.