Edith8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Duitsland (geen 4G)

Ik zit nu in Cochem en heb geen 4G. Ik kan hier dus niet bellen of gebeld worden en ook mijn navigatie op de telefoon niet gebruiken. Terwijl mijn echtgenoot, die bij T-mobile zit dit wel allemaal kan. Wanneer wordt de dekking van Vodafone in Duitsland eens verbeterd???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Edith8 
Goede vraag, dat is eigenlijk ook aan de Duitse Vodafone om dit op te lossen. Heb je al eens geprobeerd om op een andere provider in te loggen met je toestel? Via je mobiel netwerk kan je natuurlijk ook handmatig voor een andere provider kiezen en kijken of die misschien betere masten heeft dan Vodafone DE. Weet niet op welke provider je partner zit, probeer die anders ook op je toestel.

Als het echt heel erg vervelend blijft dan zou je deze topic eens kunnen lezen om te zien of alles goed is ingesteld en kom je er dan niet uit, laat de klantenservice je nummer eens resetten op het netwerk, misschien helpt het. Maar dit alles kan je lezen op deze topic: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Succes en ik hoop dat je eruit komt en dat het straks beter is. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Edith8 
Goede vraag, dat is eigenlijk ook aan de Duitse Vodafone om dit op te lossen. Heb je al eens geprobeerd om op een andere provider in te loggen met je toestel? Via je mobiel netwerk kan je natuurlijk ook handmatig voor een andere provider kiezen en kijken of die misschien betere masten heeft dan Vodafone DE. Weet niet op welke provider je partner zit, probeer die anders ook op je toestel.

Als het echt heel erg vervelend blijft dan zou je deze topic eens kunnen lezen om te zien of alles goed is ingesteld en kom je er dan niet uit, laat de klantenservice je nummer eens resetten op het netwerk, misschien helpt het. Maar dit alles kan je lezen op deze topic: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Succes en ik hoop dat je eruit komt en dat het straks beter is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic