Energieboy wrote:
LucW wrote:
het werd toch niet de duo-sim, maar de Multi Data Sim voor gelijktijdig gebruik met zelfde data bundel.
Hoe krijg je dat voor elkaar nu?
Want die Mult Data Simkaarten worden niet meer uitgegeven?
Daarnaast weet je ook dat je dan 5,- euro per maand moet betalen voor deze kaart?
Maar zo ie zo vreemd dat je deze kaart nu kan krijgen bij Vodafone.
Blijk toch zo te zijn, via de chat werd mij deze optie aangeboden, toen was het even afwegen welke voordelen ik had in het gebruik, dat ik niet afzonderlijk de apparaten hoef uit te zetten, maar beiden gewoon aan kan laten, voor die optie is mij de 5 euro per maand waard, volledig beide te kunnen gebruiken uit één bundel. Het was alleen mogelijk bij bepaalde Red abonnement, die ik al had, misschien speelde ook mee dat ik nog moest verlengen, maar dat weet ik niet.
Qua marktontwikkeling is het juist een pre dat Vodafoon deze optie heeft, er komen steeds meer tablets op de markt met 1 of 2 sim sloten. De Chinese tablet die ik besteld heb heeft dat ook. Dan kan ik gewoon navigeren online op mijn tablet met gebruik van whatsapp, en heb ik de telefoon vrij voor bellen en andere sociale media en voor mijn (DJI Fly app) drone gebruik. Hoef ik geen extra abonnement af te sluiten, ben alleen en alleen ik gebruik het.