theomars

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele muziekbestanden

Ik heb een Galaxy Note via Vodafone, met Android 4.0.
Inmiddels heb ik veel Mp3-tjes overgezet en tot zover geen probleem. Maar dan vallen mij 2 zaken op:
1. Na verloop van tijd, blijken in het muziekbestand een heleboel 'dummies' te zitten, die er precies zo uitzien op het scherm als mijn oorspronkelijke bestand, vaak met méérdere exemplaren tegelijk!! Na gekozen te hebben, volgt de melding "MP3-speler ondersteunt dit type audiobestand helaas niet". Slechts één bestand daarvan werkt en is kennelijk mijn oorspronkelijke MP3.
2. Alle beeldbestanden zijn meegekopieerd, maar op het scherm verschijnen abstrakte beelden, die niets van doen hebben met het oorspronkelijke beeld. Pikant is, dat als ik datzelfde bestand afspeel op mijn VLC-player gewoon het bijbehorende beeld laat zien. Waar is het beeld gebleven??
Als ik mij goed herinner, speelde 'probleem 1' NIET op Android 2.3. (Ik heb al van alles 'geGoogled" maar kom mijn problemen niet tegen.) Graag uw kommentaar.
Met vriendelijke groet,
Theo
3 Reacties 3
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
heh, cool probleem (als ik zo brutaal mag zijn, snap dat het voor jou lastig is maar ik vind het zo opvallend dat het cool is 😄 )
 
puntje 2, ik weet wel dat de standaard android moviespeler lang niet alle types bestanden ondersteund. ik gebruik zelf diceplayer en op mijn android en die vreet ook meer dan de standaardspeler. kan het een codecprobleempje zijn?
puntje 1: al sla je me dood. ik ga ook eens googlen, zoiets is bij mij nog nooit gebeurt. ik zou bijna gaan denken aan een corrupt file-systeem na de update ofzo 😛
ik ga ook eens googlen
Rareme

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hey Jerry,
 
1. Jouw Android toestel voegt automatisch alle muziek toe aan de mp3speler app en die vage afbeeldingen zijn automatisch gegeven aan de muziek door de app zelf omdat er geen afbeelding wordt herkent, het toestel denkt dat het goede muziek is om op te rennen? Het muziek bestandje krijgt zo'n soort afbeelding, enz...
Die vage afbeeldingen horen dus zo.
 
Je kunt wel muziek hebben met je eigen afbeeldingen alleen moet die afbeelding letterlijk in 1 mapje staan met het gewenste muziek bestandje(s) op de telefoon, start het toestel opnieuw op en klaar!
 
Als je gedownloadde muziek van iTunes op je telefoon zet, krijgt hij ook de afbeelding die vlc weergeeft omdat de afbeelding er gewoon in zit verpakt.
 
Niet alle audio bestanden kan je telefoon dus ondersteunen maar niet getreurd, je kunt vaak die audio bestanden omzetten in mp3 en dan doet hij het weer wel.
 
Probeer te kijken of er nog software updates zijn voor uw telefoon.
 
Sincerely,
Rareme.
 
ddebueger

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde probleem, ben er nog niet achter hoe ik het moet verhelpen. U inmiddels wel?

Groet Daan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic