Rob Segaar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele data

Ik heb inmiddels bijna twee maande mijn nieuwe contract waar mij dubbele data is belooft en een extra zender op Ziggo maar ik heb tot op heden niets mogen ontvangen, moet ik iets ondernemen?

Rob Segaar

Moderator edit: Topic verplaatst naar het board Benefits
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Rob Segaar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hoeft normaal gezien zelf helemaal niets te ondernemen als je maar voldoet aan de voorwaarden van VodafoneZiggo. Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s!

Dubbel data krijg je bij alle abonnementen, 5,- euro korting alleen op een Red abonnement en je Extra TV Pakket met Veilig Online Pakket krijg je daar dan ook nog eens gratis bij. Waarschijnlijk dat er een koppeling niet goed is. Je kan het beste contact opnemen via Twitter en/of Facebook met een privé berichtje. Dit kunnen voor je uitzoeken wat er eventueel aan de hand is.

Maar normaal gezien had je deze inmiddels al moeten hebben, mits de voorwaarden volledige kloppen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's Rob Segaar en hebben zij dit kunnen oppakken voor je?
Rob Segaar
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi @Steven,


Dan ben ik behoorlijk teleur gesteld, ik las in de advertentie waar op ik mijn besluit nam dat je Ziggo klant moet zijn en dat ben ik al jaren met een uitgebreid TV pakket ook ben ik al jaren Vodafone klant dus ik vond de korting en de dubbele data wel een goede keuze. Nu lees ik in uw reactie dat je ook internet van Vodafone moet hebben om voor deze actie in aanmerking te komen, dit las ik niet in de advertentie.

Met vriendelijke groet,



Rob Segaar
:thumbsdown:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via www.vodafone.nl/non-stop of via https://www.ziggo.nl/vodafone/non-stop zie je alle voorwaarden waaraan voldaan moet worden om bij ons de dubbele data te krijgen, de 5 euro korting en bij Ziggo het zenderpakket en het veilig online pakket.

Om de dubbele data te krijgen, dien je wel een abonnement met data te hebben bij ons, anders kunnen we het natuurlijk niet verdubbelen. Vanuit ZIggo dient dit een abonnement te zijn met tv en internet.

Voorwaarden vanuit Ziggo:
De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement (of abonnementen) van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.
De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:
Een particulier of Zakelijk Connect abonnement voor vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mbps (bijvoorbeeld Internet Start, Complete of Max.)
Een particulier of Zakelijk Televisie abonnement voor Digitale Televisie van Ziggo met een CI+ module of een Mediabox (bijvoorbeeld TV Start, Complete of Max)
Let op: Je hebt zowel Internet als Televisie van Ziggo nodig om in aanmerking te komen voor de gratis extra's.

Voorwaarden vanuit Vodafone
De gratis extra’s gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en digitale TV van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan.
De geselecteerde abonnementen van Vodafone:
Minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement (de € 5 korting geldt alleen op Red, Smart en Black abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer op geweest, topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic