dpcdenboer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele data

L.S. hoe krijg ik de dubbele data aangezien ik ook Ziggo heb op hetzelfde adres? Ik zie nu nog steeds 1,5gb staan IPV 3gb.

 

 

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @dpcdenboer

Jouw vermoeden klopt! Je had jouw gegevens ingevuld in jouw profiel, zodat ik een kijkje achter de schermen kon nemen. Het euvel zit hem in het adres. Het Ziggo abonnement staat op huisnummer 6 D. Het Vodafone abonnement staat op huisnummer 6 (dus zonder toevoeging). Doordat beide abonnementen niet op hetzelfde huisnummer en toevoeging staan zijn de Gratis Extra's nog niet geactiveerd. 

Ik wil je aanraden om in My Vodafone het adres te wijzigen van huisnummer 6 naar huisnummer 6D. De Gratis Extra's zullen dan zo snel mogelijk worden toegevoegd. Vanuit Vodafone krijg je hierover een SMS en vanuit Ziggo ontvang je een e-mail zodra je het gewenste tv-pakket kunt kiezen in Mijn Ziggo.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dpcdenboer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je bent waarschijnlijk net klant bij Vodafone en Ziggo? Dan duurt het ongeveer een paar dagen voor alles is gecontroleerd en dan krijg je deze vanzelf. Zorg wel dat je adresgegevens hetzelfde zijn! Als daar een foutje in staat dan krijg je het niet, dus zelf nog even goed controleren en als dit goed staat, dan komt het vanzelf 😉

Veel plezier met beide abonnementen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @dpcdenboer
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Tof dat je Ziggo en Vodafone combineert. Ik kan mij goed voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van de Gratis Extra's. Zoals @Energieboy al aangeeft kan dit na ingang van het laatst bestelde abonnement altijd een paar dagen duren. Van belang is wel dat het adres bij beide abonnementen gelijk is. 

Mocht je na enkele dagen nog geen SMS hebben gekregen vanuit Vodafone over de Gratis Extra's dan wil ik je vragen om mij een seintje te geven en je adresgegevens in je Community profiel te plaatsen. Dan neem ik een kijkje achter de schermen.

dpcdenboer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, Het is nu al een week of 3 dus ik denk dat er dan iets niet goed gaat.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @dpcdenboer

Jouw vermoeden klopt! Je had jouw gegevens ingevuld in jouw profiel, zodat ik een kijkje achter de schermen kon nemen. Het euvel zit hem in het adres. Het Ziggo abonnement staat op huisnummer 6 D. Het Vodafone abonnement staat op huisnummer 6 (dus zonder toevoeging). Doordat beide abonnementen niet op hetzelfde huisnummer en toevoeging staan zijn de Gratis Extra's nog niet geactiveerd. 

Ik wil je aanraden om in My Vodafone het adres te wijzigen van huisnummer 6 naar huisnummer 6D. De Gratis Extra's zullen dan zo snel mogelijk worden toegevoegd. Vanuit Vodafone krijg je hierover een SMS en vanuit Ziggo ontvang je een e-mail zodra je het gewenste tv-pakket kunt kiezen in Mijn Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic