Reinsma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele data

Goede morgen 

 

Sinds een 2 maanden ben ik mijn dubbele data kwijt , Vodafone heeft mijn abonnement een keer opnieuw aangemeld om dat mijn internet niet werkte en sinds die tijd heb ik mijn dubbele data niet meer 

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Hoi @Reinsma,

Welkom op de Community van Vodafone!
Als ik het goed begrijp is er een aanpassing gedaan in de instellingen en is daardoor de dubbele data verwijderd.
Ik kijk graag met je mee hiervoor. 

Kun je mij een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor - en achternaam

- Adres en postcode

- Geboortedatum

- Mobiel nummer

- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

- Ziggo klantnummer

Een privé bericht stuur je door op mijn naam te klikken. Vervolgens kun je klikken op stuur bericht.
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Hoi @Reinsma,

Ik heb helaas niks meer van je vernomen. Speelt dit issue nog of is het inmiddels opgelost? 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic