Cynt76

Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele data verdwenen na upgrade abonnement

Hebben meer mensen last van het volgende probleem?
Vorig weekend heb ik op advies van een medewerker van de klantenservice mijn abonnement ge-upgrade (gemigreerd) naar een duurder abonnement Dit ivm extra data op vakantie, aangezien ik pas over een maand mag verlengen. Door dit trucje zou ik 1 maand een duurder abonnement hebben, maar wel veel meer data.

Nu blijkt dat bij het migreren naar een Red abonnement ook mijn dubbele Ziggo-data is verdwenen.
De klantenservice is uiterst vriendelijk, maar zeggen helaas allemaal wat anders. Maar waar het op neer komt is dat alle koppelingen juist zijn binnen de Vodafone administratie en dat niemand precies begrijpt wat nu de oordzaak (en dus het probleem) is. Gevolg is wel dat ik geen dubbele data heb, maar niemand weet waarom.
Ze hebben het probleem al langs verschillende afdelingen gestuurd, maar tot op heden is er nog geen oplossing gevonden.
Dit is nu al meer dan een week aan de gang.....
Ik hoor overigens ook niks meer van Vodafone....
Zijn er meer mensen met dit probleem? En is het bij jullie wel opgelost???



6 Reacties 6
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Cynt76, weet je wel zeker dat de dubbele data eraf is? Je kunt dit controleren via je My Vodafone. Het sms'je met daarin dat de dubbele data is opgezegd wordt soms namelijk ten onrechte verstuurd.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je nog gecheckt in My Vodafone Cynt76?
Cynt76
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De data is inmiddels weer terug. Was echt weg. Foutje/storing bij het overzetten (migreren) naar een groter abonnement.
Cynt76
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De dubbele data was net voor m'n vakantie weer terug. Foutje blijkbaar.
Heb helaas geen reactie gekregen van de klantenservice. Die zouden me op de hoogte houden. Maar goed, belangrijkste is dat vorige weer ineens de data terug was.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Fijn dat de dubbele data in ieder geval weer terug is Cynt76!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic