Hebben meer mensen last van het volgende probleem?
Vorig weekend heb ik op advies van een medewerker van de klantenservice mijn abonnement ge-upgrade (gemigreerd) naar een duurder abonnement Dit ivm extra data op vakantie, aangezien ik pas over een maand mag verlengen. Door dit trucje zou ik 1 maand een duurder abonnement hebben, maar wel veel meer data.
Nu blijkt dat bij het migreren naar een Red abonnement ook mijn dubbele Ziggo-data is verdwenen.
De klantenservice is uiterst vriendelijk, maar zeggen helaas allemaal wat anders. Maar waar het op neer komt is dat alle koppelingen juist zijn binnen de Vodafone administratie en dat niemand precies begrijpt wat nu de oordzaak (en dus het probleem) is. Gevolg is wel dat ik geen dubbele data heb, maar niemand weet waarom.
Ze hebben het probleem al langs verschillende afdelingen gestuurd, maar tot op heden is er nog geen oplossing gevonden.
Dit is nu al meer dan een week aan de gang.....
Ik hoor overigens ook niks meer van Vodafone....
Zijn er meer mensen met dit probleem? En is het bij jullie wel opgelost???