Rob23

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dubbele data overgezet Ziggo-abonnement.

Bij Ziggo had ik een abonnement voor 2 toestellen met 12 Gb.
Ziggo vertelde mij dat ik voor de 2 mobiele nummers dubbele data zou krijgen (dus 2x12 GB).
Helaas bij vodafone (omgezet door Ziggo) een contract van 3 Gb per toestel, dubbele data is nu 6 Gb per toestel. in totaal nog steeds 12 Gb en niet de toegezegde verdubbeleing.
bij info telefonisch ben ik er achter gekomen dat vodafone kent dit soort abonnementen niet kent of dat er dan weer een nieuw abonnement moet worden afsgesloten met de daarbij behorende prijsstijging.
geef nu gewoon de data die toegezegd is, creeer er desnoods een apart abonnement voor.
voel mij een beetje geflest door Ziggo en Vodafone.
8 Reacties 8
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Rob23,

Bij de overstap van Ziggo Mobiel naar Vodafone is er gekeken naar een abonnement welke het meest lijkt op het abonnement dat je bij Ziggo had.
Wij kunnen je helaas alleen hetgeen bieden dat we je nu hebben gegeven, echter kan ik me voorstellen dat het niet fijn is als je ineens zoveel minder data ontvangt. Wanneer Ziggo jou heeft gezegd dat je 2 keer 12GB zou krijgen, raad ik je aan om dit bij hen aan te kaarten.
Rob23
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
dank voor uw reactie, echter dit wordt het kastje naar de muur verhaal. Ziggo zegt juist dat ik bij Vodafone moet zijn! Ziggo zij bij overzetten abonnement dat er niets zou veranderen t.o.v. het oude abonnenment, maar een extra tv-pakket, korting van € 5 en dubbele data zouden worden geleverd zoals in al uw reclame uitingen.
ook staat in mijn contract niet vermeld dat dit maar 3Gb (per mobiele nummer). in het contract wordt duidelijk vermeld abonnemenstkosten € 20. dit is inclusief de gratis extras (dubbele data en korting van € 4,13 exclusief btw) en blijft van toepassing zolang ik voldoe aan de gestelde voorwaarden. dus dubbele dat is dubbele data of zie ik dit verkeerd? het dubbele van 12GB is 24Gb voor twee mobiele nummers. Ben door wijziging van mobiele provider (gedwongen eigenlijk) er op achteruit gegaan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Rob23,

Ik begrijp je frustratie, maar ik kan hier helaas niks aan veranderen. We hebben bij Vodafone geen abonnementen met zoveel data. Zoals Sietske al aangaf, zou je hierover inderdaad nog een klacht bij Ziggo neer kunnen leggen.
Rob23
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Sharon,

Klacht is neergelegd bij Ziggo, echter zij kunnen niets meer doen want Vodafone neemt alles over. wel erkennen ze dat zij fout waren, maar de oplossing moet Vodafone bieden. na telefonisch contact met de klantenservice van vodafone werd na lang trachten uit te leggen wat nu het probleem is mij verteld dat een manager dit zou oppakken en mij zo spoedig mogelijk zou informeren en oplossen. echter we zijn al weer bijna een week verder en er is nietgebel, niet geinformeerd en ook niets opgelost.
blijkt maar weer het beruchte van het kastje naar de muur verhaal.
misschien toch maar via andere media een oplossing zoeken?

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Rob23,

Heb je inmiddels al iets gehoord?
Is er een case voor dit issue aangemaakt of weet je dat niet?
Ik kan helaas niet in het systeem vanuit het forum, maar mijn collega's kunnen eens voor je kijken of er wellicht al een update is. Neem dan even contact op met ons via Facebook, Twitter of de chat.

Echter, wanneer het om een case gaat, kan het zo'n 5 tot 10 werkdagen duren voordat je hier iets over hoort.
Ik ga er dus vanuit dat het wel in behandeling is en dat je hier snel een update over krijgt, mocht je die nog niet gehad hebben.
Rob23
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Sietske,
zie mijn recatie via facebook/messenger
Rob23
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
heb getrachteantwoord te krijgen via messenger, maar ik krijg de schuld.
ziggo zet mij over naar vodafone met een abonnement die dus achteraf niet klopt.
ik had niet om dit abonnement bij vodafone gevraagd, maar werd mij gewoon door ziggo aangesmeerd.
waarom is er niemand die zijn fout accepteerd en geeft waar ik volgens de medewerker van ziggo bij het overzetten naar vodafone recht op heb. dus dubbele data en korting. dubbele data bij een contact van 12Gb voor 2 mobiele nummers is volgens mij 24 Gb. bij vodafone is dit 3Gb per nummer en dan verdubbeld tot 6 Gb. waar is dan de rest???????????????
telefonisch beloven ze je van alles om het op te lossen, zeggen dat dit genoteerd wordt en ook opgenomen, waarom wordt er niet afgeluisterd wat er wort toegezegd bij mijn telefoontjes?

helaas zal ik vodafone niet aanbevelen bij mijn familie en klanten. denk erover om via facebook maar eens een discussie op te starten hoe slecht je behandeld wordt. beloven en niet geven.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rob23, jammer om te lezen dat je de uitkomst niet naar wens is. Helaas kunnen we je via deze weg niet inhoudelijk verder helpen hiermee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic