Jvt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele data na verlenging contract

Op 25-10-2018 is mijn Vodafone contract verlengt. Afgelopen vrijdag heb ik telefonisch contact gehad aangezien mijn rekening vanaf 25-10-2018 niet klopt aangezien de korting (omdat ik klant ben bij ziggo en Vodafone) per 25-10-2018 verwijderd was. Dit zou gecorrigeerd worden in december. Maar nu kom ik er ook achter dat ik geen dubbele data krijg. Kunnen jullie die aub weer activeren!!!!!!!!!!!! Ik baal ervan dat als ik verleng dat ik constant contact op moet nemen omdat er zoveel mis gaat!!!!!!!!!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jvt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze informatie moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone!!! ( sorry, ik doe iets minder uitroeptekens :wink:). Je kan ze ook contacten door een chat te starten of een privé bericht te sturen via Twitter en/of Facebook.

Via de Community is dit niet mogelijk omdat wij klanten zijn die klanten helpen en die kunnen niet in het systeem kijken. Let op, op zondag is de klantenservice gesloten, die kan je vanaf maandag weer bereiken!!! Zodra je contact hebt opgenomen zal het waarschijnlijk wel goed komen. Uiteraard is het vervelend en mag het niet voorkomen, maar waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt. Als je ze contact dan komt het zeker wel goed, mits je aan de voorwaarden voldoet van deze actie.

In ieder geval nog een fijne zondag en het komt vast en zeker wel goed 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jvt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze informatie moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone!!! ( sorry, ik doe iets minder uitroeptekens :wink:). Je kan ze ook contacten door een chat te starten of een privé bericht te sturen via Twitter en/of Facebook.

Via de Community is dit niet mogelijk omdat wij klanten zijn die klanten helpen en die kunnen niet in het systeem kijken. Let op, op zondag is de klantenservice gesloten, die kan je vanaf maandag weer bereiken!!! Zodra je contact hebt opgenomen zal het waarschijnlijk wel goed komen. Uiteraard is het vervelend en mag het niet voorkomen, maar waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt. Als je ze contact dan komt het zeker wel goed, mits je aan de voorwaarden voldoet van deze actie.

In ieder geval nog een fijne zondag en het komt vast en zeker wel goed 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @Jvt?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic