Goedendag,
ik heb zojuist mijn ziggo en Vodafone accounts gekoppeld (ik heb sinds vandaag Ziggo). Moet ik nog iets instellen om de korting en dubbele data te krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @JeroenBe
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Daarvoor hoef je eigenlijk niet je accounts aan elkaar te koppelen.
Als je adres gegevens maar bij Vodafone en Ziggo hetzelfde zijn, dan krijg je vanzelf, binnen 1 a 2 weken bericht dat je klant bent bij beide bedrijven en dan krijg je vanzelf dubbele data bij Vodafone en de korting op je abonnement. Daarnaast krijg je dan bij Ziggo nog de keuze uit 3 zender pakketten. Dus even geduld hebben en dan gaat het vanzelf goed komen 🙂
Hoi @JeroenBe
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Daarvoor hoef je eigenlijk niet je accounts aan elkaar te koppelen.
Als je adres gegevens maar bij Vodafone en Ziggo hetzelfde zijn, dan krijg je vanzelf, binnen 1 a 2 weken bericht dat je klant bent bij beide bedrijven en dan krijg je vanzelf dubbele data bij Vodafone en de korting op je abonnement. Daarnaast krijg je dan bij Ziggo nog de keuze uit 3 zender pakketten. Dus even geduld hebben en dan gaat het vanzelf goed komen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.