Leo24

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dubbele data Ziggo horen toch in te gaan bij start abonnement

1 maand geleden in Vodafonewinkel abonnement met nummerbehoud vanaf ziggo afgesloten. Vandaag ingegaan. Volgens winkel zou dubbele data automatisch worden toegevoegd. Vandaag contact met Vodafone over myVodafone en vroeg toen ook naar dubbele data. Dat stond er niet op, bij nakijken zou mijn adres bij Ziggo niet kloppen. Lijkt me sterk, ik krijg al > 10 jaar mijn post van Ziggo normaal thuis bezorgd met altijd het correcte adres!
Zouden het nu alsnog gaan regelen, maar dat duurt weer 30 dagen. Ik vind dit niet correct, ik sluit een abonnement af waar dubbele data deel van uitmaakt en doe dit zelfs 1 maand tevoren. Dan hoort Vodafone ervoor te zorgen dat die dubbele data vanaf de eerste dag beschikbaar is naar mijn mening. Ik betaal toch ook vanaf de eerste dag mijn abonnement! Of kan ik dat ook de eerste maand is half betalen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Leo24
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Na telefonisch contact met klantenservice netjes opgelost door Vodafone. Eerdere contacten met klantenservice niet altijd positief, maar nu gewoon uitstekend geholpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Leo24
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Na telefonisch contact met klantenservice netjes opgelost door Vodafone. Eerdere contacten met klantenservice niet altijd positief, maar nu gewoon uitstekend geholpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen dat het inmiddels toch is opgelost Leo24. Bedankt voor de terugkoppeling en nog een mooi weekend gewenst.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic