Hoi
PaulRegeltEnergie Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het alle belangrijkste is dat ze beide op hetzelfde adres zijn afgesloten en rekening houden dat het 3 tot 4 weken kan duren voor deze info is doorgevoerd en gecontroleerd door Vodafone. Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden:
www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).
Mocht het niet lukken dan kan je Vodafone een berichtje sturen via
Facebook of
Twitter?
Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.