PaulRegeltEnerg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele data Ziggo/ Vodafone

Ik heb een zakelijk abonnement bij Vodafone en Ziggo. Waar kan ik zien dat ik dubbele data heb? Op myvodafone app zie ik het niet. Beide contracten, zowel bij Vodafone als Ziggo staan op naam van Paulregeltenergie.

Groet Paul Caspers
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi PaulRegeltEnergie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het alle belangrijkste is dat ze beide op hetzelfde adres zijn afgesloten en rekening houden dat het 3 tot 4 weken kan duren voor deze info is doorgevoerd en gecontroleerd door Vodafone. Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Mocht het niet lukken dan kan je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter?
Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi PaulRegeltEnergie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het alle belangrijkste is dat ze beide op hetzelfde adres zijn afgesloten en rekening houden dat het 3 tot 4 weken kan duren voor deze info is doorgevoerd en gecontroleerd door Vodafone. Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Mocht het niet lukken dan kan je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter?
Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
PaulRegeltEnerg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beide contracten staan op het volgende adres ******** met KvK nr. ********* Dit is al sinds 25 september . contractnr. Ziggo zakelijk ********* 2018



Moderator edit: Bedrijfsgegevens en klantnummer verwijderd ivm privacy gegevens.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
PaulRegeltEnergie
Wil je deze plaatjes uit je bericht halen, dit is namelijk een OPEN community en iedereen kan nu alles van je inzien!!
Mocht het al een lange tijd niet kloppen dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone

Mocht het niet lukken dan kan je Vodafone ook een berichtje sturen via Facebook of Twitter?
Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.


Ik ben namelijk ook maar een klant en kan niet in het systeem voor je kijken wat er aan de hand is 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb de gegevens verwijderd PaulRegeltEnergie en Energieboy
Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee waarom het nog niet toegekend is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Heb je ons een berichtje gestuurd via Facebook of Twitter @PaulRegeltEnergie? Als we geen reactie meer ontvangen wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic