Koenn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele aboonementskosten

Ik ben op 14 februari overgegaan van Vodafone naar KPN.
Zojuist heb ik mijn laatste factuur ontvangen en zie ik dat ik abbonomentskosten heb betaald voor 1 januari 2019 t/m 14 februari 2019.
Als ik mijn factuur van januari erbij pak zie ik hier ook abbonomentskosten op staan voor 1 januari t/m 31 januari.

Gaat dit niet dubbel?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Koenn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan natuurlijk niet zien wat er op je facturen staat maar ik ga er vanuit dat Vodafone dit allemaal wel goed en netjes doet. Mocht je er niet uit komen dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten met de klantenservice. Deze mensen kunnen in het systeem met me mee kijken en je daar prima antwoord op geven.

Via de community is het niet mogelijk omdat we hier klanten onder elkaar zijn en het is dus alleen een klanten helpt klanten community. Daarom verwijs ik je naar de klantenservice van Vodafone. Succes in ieder geval en veel plezier bij je nieuwe provider 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Koenn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan natuurlijk niet zien wat er op je facturen staat maar ik ga er vanuit dat Vodafone dit allemaal wel goed en netjes doet. Mocht je er niet uit komen dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten met de klantenservice. Deze mensen kunnen in het systeem met me mee kijken en je daar prima antwoord op geven.

Via de community is het niet mogelijk omdat we hier klanten onder elkaar zijn en het is dus alleen een klanten helpt klanten community. Daarom verwijs ik je naar de klantenservice van Vodafone. Succes in ieder geval en veel plezier bij je nieuwe provider 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's Koenn
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic