Helena50

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele NPEY kosten gerekend

Heb mijn rekening overzicht van april binnen en heb geen gebruik gemaakt van every year new iPhone dus reeds geannuleerd heb netjes de termijnen terug gekregen via een credit nota maar ze hebben wel dubbele kosten gerekend, dus 2 maal 36,30 dus 72 euro ipv 36,30.

Heb vanmorgen de klantenservice aan de telefoon gehad 1 uur lang en 2 medewerkers die dus allebei zagen dat ze er dubbel opstonden, weer doorverbonden naar de juiste afdeling en toen werd de verbinding verbroken, vind dit ronduit schandalig, even terugbellen was er niet bij, dus misschien dat het via deze weg lukt!!!
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Helena50,

Dat is jammer om te horen dat de lijn verbroken werd. Echter vanuit hier kunnen we niks betekenen voor je omdat het forum bedoelt is voor tips and tricks voor en door vodafone gebruikers. Tevens kunnen wij niet in de systemen van Vodafone ivm privacy gevoelige gegevens. Wat je kunt doen is contact op nemen met de klantenservice via de chat zodat je niet hoeft te bellen of Via Facebook. Natuurlijk kun je vanaf morgen ook telefonisch contact opnemen hiervoor.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic