Gerie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dubbeldata kan niet!

Op mijn adres kan ik geen klant worden van ziggo dus kan ik ook geen dubbel data krijgen ik voel mijn benadeeld ik zou graag tegen klein vergoeding ook dubbel data wil is wel zo eerlijk
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Gerie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je je eigen vraag op Like hebt gezet 😉
Gebeurd niet zo vaak maar uiteraard mag je je eigen bericht leuk vinden.

Er zijn nu eenmaal regels aangemaakt waardoor je korting en/of dubbele data krijgt. Je moet ook Ziggo klant zijn, anders krijg je het niet. Bij andere bedrijven is het net zo en val je buiten de boot als je niet aan de voorwaarden voldoet.

Ik weet dat VodafoneZiggo een actie had dat wanneer je geen Ziggo klant kunt zijn, je toch korting en/of data kon krijgen. Of die actie er nog is, geen idee. Daar kom je achter door de klantenservice van Vodafone te bellen of door via een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken of er nog een actie is voor klanten zie geen Ziggo kunnen krijgen.

Het kan zijn dat de actie inmiddels is afgelopen dus hou dit in je achterhoofd als je belt. Normaal gezien moet je gewoon echt voldoen aan de voorwaarden en anders is het echt pech, wat je zelf zegt. Dus even bellen en dan weet je of ze je kunnen helpen. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Gerie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je je eigen vraag op Like hebt gezet 😉
Gebeurd niet zo vaak maar uiteraard mag je je eigen bericht leuk vinden.

Er zijn nu eenmaal regels aangemaakt waardoor je korting en/of dubbele data krijgt. Je moet ook Ziggo klant zijn, anders krijg je het niet. Bij andere bedrijven is het net zo en val je buiten de boot als je niet aan de voorwaarden voldoet.

Ik weet dat VodafoneZiggo een actie had dat wanneer je geen Ziggo klant kunt zijn, je toch korting en/of data kon krijgen. Of die actie er nog is, geen idee. Daar kom je achter door de klantenservice van Vodafone te bellen of door via een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken of er nog een actie is voor klanten zie geen Ziggo kunnen krijgen.

Het kan zijn dat de actie inmiddels is afgelopen dus hou dit in je achterhoofd als je belt. Normaal gezien moet je gewoon echt voldoen aan de voorwaarden en anders is het echt pech, wat je zelf zegt. Dus even bellen en dan weet je of ze je kunnen helpen. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's Gerie?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic